Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/33745
Title: Η συμβολή της Συνεργατικής μάθησης στην αντιμετώπιση του κοινωνικού αποκλεισμού σε απεξερχόμενα ή υπο απεξάρτηση άτομα στη δομή κατάρτισης του ψυχιατρικού νοσοκομείου Αττικής 18Άνω.
Authors: ΚΟΥΛΟΥΡΗ, ΜΑΡΙΑ
Keywords: Συνεργατική μάθηση;κοινωνικός αποκλεισμός;κοινωνική ανάπτυξη;ομαδική συνεργασία;επαγγελματική ανάπτυξη;ένταξη.
Issue Date: 4-Nov-2016
Abstract: Η μελέτη που ακολουθεί εξετάζει τη συμβολή της συνεργατικής μάθησης στην ατομική, κοινωνική, μορφωτική και επαγγελματική εξέλιξη των εκπαιδευομένων στο ΚΕΚ 18Άνω, όπου καταρτίζονται τα άτομα της ευπαθούς ομάδας των πρώην χρηστών ουσιών, προκειμένου να βγουν από την απομόνωση και να ενταχτούν ομαλά στην κοινωνία. Η ένταξη τους και η πρόοδος τους στην αγορά εργασίας καθίσταται ιδιαίτερα σημαντική στην εποχή των ραγδαίων εξελίξεων που διανύουμε και η κατάρτιση τους άκρως σημαντική για να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στον ανταγωνισμό και τις αυξημένες απαιτήσεις. Ταυτόχρονα η ένταξη τους σηματοδοτεί το μέσο για την αντιμετώπιση του κοινωνικού αποκλεισμού αυτής της ευπαθούς ομάδας. Βάσει των δεδομένων και των συμπερασμάτων που εξήχθησαν μέσα από τις απόψεις των ίδιων των εκπαιδευομένων στο ΚΕΚ 18Άνω, η συνεργατική μάθηση ασκεί θετική συμβολή στην ανάπτυξη των κοινωνικών δεξιοτήτων και επαγγελματιών δεξιοτήτων και στην ενίσχυση της αυτοεικόνας τους και τους παρέχει τα εχέγγυα να αναπτυχτούν ατομικά και επαγγελματικά, καθιστώντας την ως μέθοδο ιδιαίτερα σημαντική για την ομαλή τους ένταξη.
Appears in Collections:ΕΚΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΚΟΥΛΟΥΡΗ_ΔΕ .pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής'1.22 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.