Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/33720
Title: ΤΙΤΛΟΣ: ΤΑ Μ.Μ.Ε. ΚΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΗ ΤΟΥ ΜΟΥΣΕΙΑΚΟΥ ΚΟΙΝΟΥ. Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ
Authors: ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ, ΙΩΑΝΝΑ
Advisor: ΜΠΑΝΤΙΜΑΡΟΥΔΗΣ, ΦΙΛΗΜΩΝ
Keywords: επικοινωνιακός σχεδιασμός;communication design;ημερήσια διάταξη;agenda;δημόσια θεματολογία;public themes;επικοινωνιακά εργαλεία;communication tools;επικοινωνιακή εκστρατεία;communication campaign
Issue Date: 17-Sep-2016
Abstract: Η παρούσα εργασία ερευνά το θέμα της επίτευξης της προβολής του Μουσείου της Ακρόπολης σε παγκόσμιο επίπεδο μέσα από τα δημοσιευματα του διεθνούς τύπου με διαδικτυακή παρουσία, για να καταλήξει στο συμπέρασμα, από την ανάλυση των στοιχείων που έδωσε η σχετική έρευνα που πραγματοποιήθηκε, ότι το γεγονός ότι θέματα σχετικά με το Μουσείο εμπεριέχονται κατά περιόδους στην διεθνή ειδησεογραφία, όπως αποτυπώθηκε στην συγκεκριμένη κατηγορία ειδησεογραφικών μέσων, εν τέλη συσχετίζεται έως ένα βαθμό με τις διακυμάνσεις που παρουσιάζει ο συνολικός αριθμός των επισκεπτών του ανά έτος κατά τα έξι πρώτα χρόνια λειτουργίας του και συγκεκριμένα από τον Ιούνιο του έτους 2009 έως και τον Μάιο του έτους 2015.
Appears in Collections:ΔΠΜ Διπλωματικές Εργασίες



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.