Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/33712
Title: "Η επίδραση του επικοινωνιακού μάρκετινγκ και ιδιαιτέρως του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ στην προβολή και συμμετοχή θεματικών φεστιβάλ. Η περίπτωση του Rockwave Festival"
Authors: ΤΑΤΑΡΗ, ΔΗΜΗΤΡΑ ΕΛΕΝΗ
Advisor: ΤΣΟΥΡΒΑΚΑΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Keywords: ΦΕΣΤΙΒΑΛ, ROCKWAVE FESTIVAL, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Issue Date: 1-Oct-2016
Abstract: Στη Διπλωματική αυτή εργασία, θα εξετάσω καταρχήν τη θεωρία του Μάρκετινγκ Επικοινωνιών και ειδικά του πολιτιστικού Μάρκετινγκ. θα προσπαθήσω να δείξω την εξέλιξή του μέσα από την πάροδο των ετών. Στη συνέχεια θα ασχοληθώ συγκεκριμένα με την περίπτωση του Rockwave Festival, ώστε να γίνει μια σύγκριση και τυχόν ακολουθία της θεωρίας με την πράξη. Τέλος, θα δούμε κατά πόσο η εξέλιξη των διοργανωτών του Festival στον επικοινωνιακό τομέα έχει αποδώσει ως προς τη μέγιστη προσέλευση κόσμου στο Festival.
Appears in Collections:ΔΠΜ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Τάταρη Δήμητρα ΔΕΔΠΜ_2016.pdfΚυρίως σώμα, παράρτημα851.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.