Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/33705
Title: Διοίκηση Ολικής Ποιότητας σε εταιρεία αποθήκευσης και διακίνησης προιόντων πετρελαίου: Σχεδιασμός υπηρεσιών με βάση τις ανάγκες των πελατών
Authors: ΚΟΥΡΟΥΣΙΑΣ, ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ
Advisor: Μπουραντά, Αθανασία
Keywords: ΔΟΠ;Σχεδιασμός Υπηρεσιών
Issue Date: 30-Aug-2016
Abstract: Στην παρούσα εργασία υποστηρίζεται ότι μέσα σε ένα γενικότερο πλαίσιο φιλοσοφίας Διοίκησης Ολικής Ποιότητας, ο κατάλληλος σχεδιασμός υπηρεσιών επικεντρωμένος στις ανάγκες των πελατών μπορεί να αποτελέσει το σημείο κλειδί για την επίτευξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Ο σχεδιασμός υπηρεσιών βρίσκεται στα πρώιμα στάδια και διαμορφώνει το δομικό πλαίσιο και τη μορφή των υπηρεσιών που η επιχείρηση θέλει να παρέχει. Μέσω του κατάλληλου σχεδιασμού επιτυγχάνεται η πρόληψη λαθών κατά την υλοποίηση μιας υπηρεσίας και έτσι ελαχιστοποιούνται οι πιθανότητες παροχής κακής ποιότητας υπηρεσιών και κατ΄ επέκταση η πιθανή δυσαρέσκεια των πελατών. Επιπλέον, μέσω της εστίασης στον πελάτη κατά το στάδιο του σχεδιασμού μιας υπηρεσίας μπορεί να επιτευχθεί καλύτερη απόδοση και συνεχής βελτίωση στο βαθμό ικανοποίησης των πελατών. Σκοπός του ερευνητικού μέρους της εργασίας είναι 1) Η διερεύνηση του βαθμού εφαρμογής αρχών και τεχνικών Διοίκησης Ολικής Ποιότητας (Δ.Ο.Π) σε εταιρεία παροχής υπηρεσιών και 2) Η μελέτη του τρόπου σχεδιασμού των παρεχόμενων υπηρεσιών. Για το σκοπό αυτό πραγματοποιήθηκε εμπειρική έρευνα στην εταιρεία VTT Vasiliko Ltd, η οποία εδρεύει στην Κύπρο και δραστηριοποιείται στο χώρο αποθήκευσης και διαχείρισης πετρελαιοειδών.
Appears in Collections:ΔΙΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ- ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΚΟΥΡΟΥΣΙΑΣ_1.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής2.3 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.