Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/33694
Title: Κίνητρα συμμετοχής στην εκπαίδευση ενηλίκων την εποχή της κρίσης στην Ελλάδα. Απόψεις εκπαιδευομένων στο Κέντρο Δια Βίου Μάθησης επιπέδου 2 ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκης. Μελέτη Περίπτωσης
Authors: ΣΚΕΡΛΕΤΗΣ, ΘΕΟΔΟΣΙΟΣ
Advisor: ΚΟΛΟΚΥΡΗ, ΒΑΣΙΛΕΙΑ Δρ
Keywords: εκπαίδευση ενηλίκων;ευρυμάθεια;κέντρα μάθησης;δια βίου εκπαίδευση;επαγγελματικές ευκαιρίες;adult education;erudition;learning centers;lifelong learning;career opportunities
Issue Date: 25-Sep-2016
Abstract: Στην παρούσα μελέτη μας με θέμα τη δια βίου μάθηση και την εκπαίδευση ενηλίκων, επιχειρήσαμε να μελετήσουμε μια σειρά δεδομένων αλλά και προσδοκιών των εκπαιδευόμενων που απαρτίζουν την κοινωνία μας ώστε να καλυφθούν οι απαιτήσεις και οι ανάγκες που προκύπτουν στη σύγχρονη πραγματικότητα και ταλανίζουν την καθημερινή ζωή των πολιτών. Η όλη μελέτη μας μέσα από τη θεωρητική μας προσέγγιση καθώς και το ερευνητικό μέρος το οποίο περιλαμβάνει τις συνεντεύξεις που παρουσιάζουμε στο παράρτημα, στρέφεται γύρω από δύο άξονες : την ανεργία και τον ανταγωνισμό στην αγορά εργασίας καθώς και την επίδραση των δημογραφικών στοιχείων στην επιλογή ή την απόφαση για τη συμμετοχή στα προγράμματα που υλοποιούνται στα Κέντρα Δια Βίου Μάθησης Το ζήτημα με το οποίο ασχοληθήκαμε και αναλύσαμε στην παρούσα μελέτη, είναι μείζονος σημασίας και άπτεται άμεσου ενδιαφέροντος καθώς αγγίζει τις καίριες δομές της σημερινής ζωής με έμφαση πάντα στην αξία της εκπαίδευσης και της μάθησης ανεξαρτήτως ηλικίας αφού η δια βίου εκπαίδευση οριοθετείται σήμερα ως αναφαίρετο δικαίωμα κάθε πολίτη με βάση τα ενδιαφέροντά του και τις ανάγκες του. Επίσης, αξίζει να σημειωθεί ότι τόσο τα οφέλη όσο και οι δυσκολίες που παρουσιάζονται για τη δια βίου εκπαίδευση αναλύονται τόσο στο θεωρητικό όσο και στο δεύτερο μέρος της παρούσης εργασίας, την έρευνα, ώστε να υπάρχει μια ολοκληρωμένη και εμπεριστατωμένη εικόνα για τα θετικά και αρνητικά χαρακτηριστικά της δια βίου μάθησης και εκπαίδευσης. Εκείνο το οποίο είναι εξέχουσας σημασίας και αφορά όλους μας είναι τα κίνητρα που ωθούν τον κάθε πολίτη να συμμετάσχει στα προγράμματα αυτά, η απήχηση της υλοποίησής τους στον κοινωνικό, προσωπικό και επαγγελματικό τομέα καθώς επίσης και οι επιρροές από εξωτερικούς παράγοντες όπως το οικογενειακό περιβάλλον. Η φιλομάθεια και η ακόρεστη δίψα κάποιου για ευρύτερη μόρφωση και μάθηση, για ευρυμάθεια, αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο ώστε να χτιστεί μαζί με μια καλλιεργημένη προσωπικότητα, μια κοινωνία που θα μπορεί να ανταπεξέλθει στις ολοένα αυξανόμενες απαιτήσεις της.
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΔΕ 6.10,2016 ΓΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ_ΔΕ_ 2016 ΣΚΕΡΛΕΤΗΣ σε pdf 31.10.2016.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής1.05 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.