Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/33693
Title: Τα εκπαιδευτικά προγράμματα των Παιδικών Μουσείων ως επικοινωνιακό μέσο για την προώθηση της πολυπολιτισμικότητας και την καλλιέργεια του διαφορετικού. Η περίπτωση του Παιδικού Μουσείου της Αθήνας και του Μουσείου Παιδιών της Βοστώνης
Authors: ΤΡΑΥΛΟΥ, ΧΡΥΣΗ
Advisor: Τσενέ, Δρ. Σπυριδούλα(Λήδα)
Keywords: Παιδικά Μουσεία, πολυπολιτισμικότητα, διαπολιτισμικότητα, Μουσειοπαιδαγωγική, επικοινωνία, εκπαιδευτικά προγράμματα;Children museums, multiculturalism, intercultural,Museum pedagogy, communication, educational programs
Issue Date: 27-Oct-2015
Abstract: Στην παρούσα εργασία εξετάζονται τα εκπαιδευτικά προγράμματα, τα οποία σχεδιάζονται και υλοποιούνται από τα Παιδικά Μουσεία, ως επικοινωνιακό μέσο προώθησης της διαπολιτισμικότητας και του σεβασμού του διαφορετικού. Επιπλέον, ερευνάται κατά πόσο τα εν λόγω προγράμματα ανταποκρίνονται στις σύγχρονες κοινωνικές επιταγές και κατά πόσο μέσω αυτών μεταδίδονται αποτελεσματικά τα μηνύματα της δικαιοσύνης, της ισότητας και της αποδοχής του άλλου. Ως περίπτωση μελέτης επιχειρήθηκε η εξέταση του Μουσείου Παιδιών της Βοστώνης και του Ελληνικού Παιδικού Μουσείου της Αθήνας με μια ποιοτική έρευνα που αφορά στην διαπολιτισμική επικοινωνιακή τους στρατηγική. Τέλος, στόχος της εργασίας αυτής είναι να μελετηθεί η αναγκαιότητα των εκπαιδευτικών προγραμμάτων και η συμβολή τους στην διαπολιτισμική εκπαίδευση και επικοινωνία, ενώ με τη μελέτη και την έρευνα των προγραμμάτων που αναπτύσσουν τα Παιδικά Μουσεία επιχειρείται να αποδειχθεί η σημαντική συμβολή τους στη μετάδοση μηνυμάτων που υποστηρίζουν την ολοκληρωμένη ανάπτυξη όλων των παιδιών χωρίς διακρίσεις .
Appears in Collections:ΔΠΜ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
CHRISI TRAVLOU DIPLOMATIKI ERGASIA DPM.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής, Παράρτημα1.82 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.