Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/33664
Title: ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ ΩΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ σύμφωνα με το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς για Ξένες Γλώσσες και το Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών του Ελληνικού Υπουργείου Παιδείας
Authors: ΚΟΛΙΟΥ, ΔΑΦΝΗ
Advisor: ΧΗΤΑ, ΑΝΝΑ
Keywords: γερμανικα ως ξενη γλωσσα;Deutsch als Fremdsprache;οργανωση μαθηματος;Unterrichtsgestaltung;Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς;Gemeinsamer Europäischer Referenzrahmen für Sprachen;νέο αναλυτικο προγραμμα του υπουργείου Ελλάδας;neue Curriculum des Bildungsministeriums Griechenlands;μαθημα στα δημόσια ελληνικα σχολεία;Unterricht an den griechischen öffentlichen Schulen
Issue Date: 17-Sep-2016
Abstract: Στα πλαίσια της παρούσας εργασίας γίνεται ανάλυση της διαμόρφωσης και του σχεδιασμού του μαθήματος για αρχάριους στα γερμανικά ως ξένη γλώσσα στα δημόσια σχολεία στην Ελλάδα σύμφωνα με το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς και του νέου αναλυτικού προγράμματος του υπουργείου Ελλάδας. Στόχος είναι να γίνει περιγραφή του μαθήματος των δημόσιων σχολείων, το πως θα έπρεπε να διαμορφώνεται και να πραγματοποιείται. Η εστίαση γίνεται στην ανάδειξη του αν δίνονται αρκετές πληροφοίες, υλικό και υποδείξεις, ώστε o εκπαιδευτικός να σχεδιάσει το μάθημα των γερμανικών ως ξένη γλώσσα σε ελληνικό δημόσιο σχολείο σύμφωνα με τις πληροφορίες του Πλαισίου και του υπουργείου παιδείας. Για να φτάσω στον στόχο μου ακολουθώ την ποιοτική μεθοδική έρευνα. Πρόκειται για μια θεωριτική εργασία με μεθοδολογική προσέγγιση, την σύγγριση συγκεκριμένων οδηγιών για τον εκπαιδευτικό απο το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς και του νέου αναλυτικού προγράμματος του υπουργείου παιδείας Ελλάδας. Γίνεται η παρουσίαση και ανάλυση των οδηγιών αυτών. Επίσης, θα πρέπει να υπολογιστεί και το βιβλίο του καθηγητή και οι οδηγίες του. Επιπροσθέτως, παρουσιάζονται ως σύγκριση η παρουσίαση των γενικών βάσεων και αρχές σχεδιασμών της διαμόρφωσης μαθήματος. Επιπλέον, αποδίδονατι προτάσεις βελτίωσης απο προσωπικής άποψης, σε οτι αφορά ειδικά το βιβλίο του καθηγητή, αφού το διδακτικό βιβλίο „Deutsch ein Hit“ έχει δημιουργηθεί αποκλειστικά για το μάθημα των γερμανικών ως ξένη γλώσσα στο γυμνάσιο. Η επεξεργασία των ηδη αναφερόμενων σημείων φέρει σε αποτέλεσμα επιτυχές, εφόσον στο τέλος μπορώ να παρουσιάσω, ότι δίνεται αρκετό υλικό για την διαμόρφωση του μαθήματος στον εκπαιδευτικό απο το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς και του νέου αναλυτικού υπουργείου παιδείας Ελλάδας. Ωστόσο, πρέπει να σημειωθεί, πως κάποιες βελτιώσεις θα ήταν χρήσιμες.
Appears in Collections:ΓΕΡ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Diplomarbeit Dafni Koliou.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής1.01 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.