Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/33622
Title: Η επίδραση του προγράμματος Σχολικής Διαμεσολάβησης στις στάσεις μαθητών/τριών Γυμνασίων του Δήμου Φυλής απέναντι σε περιστατικά ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού.
Authors: ΚΑΡΑΚΙΟΖΗΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Advisor: Αβραμίδης, Ηλίας
Keywords: διαμεσολάβηση συνομήλικων;διαχείριση συγκρούσεων;σχολική διαμεσολάβηση;ενδοσχολική βία;εκφοβισμός
Issue Date: 13-Oct-2016
Abstract: Με την παρούσα εργασία πραγματοποιήθηκε καταγραφή του πλαισίου υλοποίησης των προγραμμάτων σχολικής διαμεσολάβησης και πραγματοποιήθηκε μικτή (ποσοτική και ποιοτική) έρευνα σε τρία Γυμνάσια του Δήμου Φυλής. Τα κυριότερα αποτελέσματα αυτής της έρευνας συνοψίζονται στα ακόλουθα :α) οι μαθητές/τριες που συμμετέχουν σε πρόγραμμα σχολικής διαμεσολάβησης σε σχέση με συμμαθητές/τριες τους που δεν συμμετέχουν σε αντίστοιχο πρόγραμμα είναι περισσότερο ευαισθητοποιημένοι/ες απέναντι σε περιστατικά ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού (έχουν πρόθεση να βοηθήσουν συμμαθητές/τριες τους σε διπλάσιο ποσοστό) και αξιολογούν περισσότερο κριτικά το ρόλο των ενηλίκων, β) τα προγράμματα σχολικής διαμεσολάβησης συμβάλουν στην ένταξη μαθητών/τριών που «βρίσκονται σε κίνδυνο», στην ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων, στη συνεργασία μαθητών/εκπαιδευτικών και στην ανάληψη αρμοδιοτήτων από μαθητές/τριες και γ) η ενεργητική συμμετοχή όλων των μελών της σχολικής κοινότητας και η ανάληψη πρωτοβουλιών από την διεύθυνση του σχολείου συμβάλουν στην επιτυχία του προγράμματος.
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Karakiozis.pdf1.23 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.