Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/33591
Title: ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Authors: ΠΕΝΤΙΔΟΥ, ΧΡΙΣΤΙΝΑ
Advisor: ΑΡΒΑΝΙΤΟΓΕΩΡΓΟΣ , ΑΝΔΡΕΑΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ
Keywords: ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ;PROBLEM SOLVING
Issue Date: 24-Sep-2016
Abstract: Η παρούσα διπλωματική έχει ως στόχο την ανάδειξη της σημασίας της διδασκαλίας του Μαθηματικού Προβλήματος στο Γυμνάσιο, καθώς το Γυμνάσιο είναι η βαθμίδα στην οποία εμπεδώνονται και εμπλουτίζονται οι γνώσεις του δημοτικού και μπαίνουν τα θεμέλια για τις γνώσεις του λυκείου.Στο πρώτο κεφάλαιο , έπειτα από την ιστορική αναδρομή στην οποία αναφέρονται μερικοί από τους μαθηματικούς που καταπιάστηκαν με την επίλυση μαθηματικού προβλήματος, περιγράφονται και αναλύονται οι θέσεις του G.Polya από το έργο του "How to Solve it". Στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι θέσεις του διαπρεπή μαθηματικού Terence Tao σχετικά με την επίλυση μαθηματικού προβλήματος από το βιβλίο του "Solving Mathematical Problems" , en;v στο τρίτο οι θέσεις του Schoenfeld και του Ν.Κλαουδάτου.Συνεχίζοντας στο τέταρτο κεφάλαιο γίνεται μια περιγραφή του ρόλου της μεταγνώσης γύρω από το μαθηματικό πρόβλημα και στο πέμπτο γίνεται μια αντίστοιχη περιγραφή του ρόλου της γνωσιακής επιστήμης και της νευροεκπαίδευσης.Στο έκτο περιγράφεται το πώς επηρέασαν τη διδακτική των μαθηματικών τα κυρίαρχα φιλοσοφικά ρεύματα των μαθηματικών και στο επόμενο κεφάλαιο η σημερινή θέση των μαθηματικών στην εκπαίδευση.Στα δύο τελευταία κεφάλαια μελετάται το δείγμα μαθητών γυμνασίου και γίνεται αναφορά στη μαθηματική μοντελοποίηση.
Appears in Collections:ΜΣΜ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΠΕΝΤΙΔΟΥ Διπλωματική Εργασία ΜΣΜ.pdfΚυρίως σώμα της διπλωματικής1.02 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.