Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/33584
Title: ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ ΜΙΚΡΗΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΑΞΩΝ. ΔΙΑΡΘΡΩΤΙΚΕΣ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ – ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ - ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ & ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Authors: ΡΩΜΑΝΟΥ, ΕΙΡΗΝΗ
Advisor: ΤΡΙΧΑΣ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Keywords: ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ;TOURISM;ΠΑΞΟΙ;PAXOS;Τουριστικά καταλύματα μικρής δυνατότητας;Small Capacity Tourist Accommodation Establishments;Τουρίστας Καταναλωτής;Tourist Customer
Issue Date: 25-Sep-2016
Abstract: Ο τουρισμός είναι ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες ανάπτυξης της οικονομίας παγκοσμίως, καθώς με τη μεγάλη του συνεισφορά στο Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν (ΑΕΠ) στην ελληνική οικονομία και τη συνεχή αύξηση νέων θέσεων εργασίας, αυξάνει συνεχώς τη δυναμική του. Η διπλωματική αυτή εργασία έχεις ως σκοπό να μελετήσει τα δυνατά και τα αδύναμα σημεία των τουριστικών καταλυμάτων μικρής δυνατότητας και δυναμικότητας. Ως τουριστικά καταλύματα μικρής δυνατότητος εννοούμε τα τουριστικά καταλύματα τα οποία έχουν περιορισμένο αριθμό κλινών, μικρό βαθμό κατηγορίας στην ξενοδοχειακή κατάταξη (αστέρια ή κλειδιά στη περίπτωση των ενοικιαζομένων δωματίων - διαμερισμάτων), και περιορισμένο αριθμό παρεχόμενων υπηρεσιών. Δεν είναι λίγες οι φορές όμως που τα τουριστικά καταλύματα μικρής δυναμικότητας δεν έχουν καν τις βασικές απαιτούμενες προδιαγραφές ώστε να προσφερθούν για κατανάλωση στον τουρίστα καταναλωτή. Δηλαδή δεν υστερούν σε κλίνες ή δραστηριότητες αλλά υστερούν σε βασικές παροχές. Με οδηγό τα παραπάνω θα διερευνηθεί η κατάσταση των τουριστικών καταλυμάτων μικρής δυναμικότητας στο Νομό Κέρκυρας, δίνοντας έμφαση στο Δήμο Παξών. Για να επιτευχθεί ο σκοπός της διπλωματικής εργασίας, η εργασία έχει χωριστεί σε έξι κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο δίνονται εισαγωγικά στοιχεία για τον τουρισμό, τη σημασία του, την ιστορία και την εξέλιξή του, ενώ θα έμφαση δίνεται στις επιπτώσεις του τουρισμού σε οικονομικό, κοινωνικό και περιβαλλοντικό επίπεδο. Παράλληλα, μελετώνται τα είδη και οι μορφές των τουριστικών καταλυμάτων, καθώς και τα είδη και οι μορφές του τουρισμού. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναφέρονται οι έννοιες και η σημασία του τουριστικού μάρκετινγκ, το περιβάλλον του ξενοδοχειακού μάρκετινγκ και θα παρουσιάζονται στρατηγικές μάρκετινγκ καταλυμάτων μικρής δυνατότητας. Στο τρίτο κεφάλαιο μελετάται το στρατηγικό μάνατζμεντ καταλυμάτων μικρής δυνατότητας, η λειτουργία σχεδιασμού και λήψης αποφάσεων μιας τουριστικής επιχείρησης και η αναγκαιότητα τους σε αυτήν. Στο τέταρτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στη έρευνα μάρκετινγκ και στην εφαρμογή της στον τουρισμό. Στο πέμπτο κεφάλαιο μελετώνται εκτενώς η παρούσα τουριστική κατάσταση στο Νομό Κέρκυρας και ειδικότερα η περίπτωση του Δήμου Παξών. Παρουσιάζονται οικονομικά στοιχειά των τουριστικών καταλυμάτων, οι συνθήκες της τουριστικής αγοράς σε Κέρκυρα και Παξούς και θα εντοπίζονται τα διαρθρωτικά προβλήματα των τουριστικών καταλυμάτων και γενικότερα της τουριστικής προσφοράς. Επιπλέον, γίνεται παρουσίαση της έρευνας μάρκετινγκ της οποίας τα αποτελέσματα χρησιμοποιήθηκαν και αξιολογήθηκαν για την πραγματοποίηση της παρούσας διπλωματικής εργασίας. Στο έκτο και τελευταίο κεφάλαιο γίνεται παράθεση των συμπερασμάτων της εργασίας και παραθέτονται προτάσεις με κύριο σκοπό την ανάδειξη των δυνατών σημείων των τουριστικών καταλυμάτων μικρής δυνατότητας και δυναμικότητας αλλά και την αντιμετώπιση των αδύναμων σημείων και προβλημάτων .
Appears in Collections:ΔΤΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΜΔΕ ΡΩΜΑΝΟΥ ΕΙΡΗΝΗ.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής1.41 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.