Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/33577
Title: ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΟΥ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΠΑΘΟΣ
Authors: ΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ, ΧΡΥΣΗ
Advisor: Δρ. Κωσταγιόλας, Πέτρος
Keywords: πληροφοριακή συμπεριφορά;Information seeking behavior;πάθος;Passion;εργασιακή ικανοποίηση;job satisfaction;προσωπικότητα;personality;διοικητικό στέλεχος;administrative executive;Διοίκηση Μονάδων Υγείας;health management
Issue Date: 6-Oct-2016
Abstract: Οι σύγχρονες εργασιακές προκλήσεις απαιτούν ανθρώπινο δυναμικό με επαγγελματικά προσόντα και ποιοτικά και ποσοτικά χαρακτηριστικά. Απαιτούνται δηλαδή στελέχη, που εκλαμβάνουν την εργασία τους ως στοιχείο της προσωπικής τους ταυτότητας, αντλούν ικανοποίηση από αυτή και «απολαμβάνουν» με πάθος κάθε στιγμή της. Η πληροφοριακή τους δε συμπεριφορά και η ικανότητα ορθολογικής διαχείρισης έγκυρων, αξιόπιστων και επικαιροποιημένων πληροφοριών μπορεί να συνεισφέρει σημαντικά τόσο στον μετασχηματισμό της γνώσης και των δεξιοτήτων όσο και στην διασφάλιση της συνέχειας και των στόχων του οργανισμού. Σκοπός λοιπόν της έρευνας, είναι η διερεύνηση της πληροφοριακής συμπεριφοράς των διοικητικών στελεχών δημόσιων μονάδων υγείας ως παράγοντας επίτευξης της ισορροπίας επαγγελματικών απαιτήσεων και ικανοποίησης του εργαζόμενου. Από τα αποτελέσματα της έρευνας διαφαίνεται ότι η πληροφορία συμμετέχει καθοριστικά στη δημιουργία δεξιοτήτων, τη μείωση της αβεβαιότητας και την απερίσπαστη επικέντρωση στην υπηρεσιακή λειτουργικότητα. Πληροφορίες αναζητούνται κυρίως σε διαδικτυακές μηχανές και συναδέλφους επιδιώκοντας την επικαιροποίηση των γνώσεων και την ενημέρωση για θέματα Δημόσιας Διοίκησης. Ως εμπόδια δηλώνονται η έλλειψη διαθέσιμου χρόνου και η αδυναμία προσβασιμότητας στις διαθέσιμες πηγές. Όμως, παρά τις όποιες δυσκολίες αναγνωρίζεται η θετική επίδραση της πληροφορίας στην απόκτηση νέας εργασιακής συμπεριφοράς και ο ρόλος της στην εργασιακή ικανοποίηση και στο πάθος. Έτσι, με την επίδειξη κατάλληλης πληροφοριακής συμπεριφοράς, δύναται να ενισχυθεί η αποδοτικότητα-αποτελεσματικότητα του εργαζομένου και να επιτευχθεί η διαμόρφωση ενός ισότιμου και ανθρωποκεντρικού συστήματος παροχής υπηρεσιών υγείας.
Appears in Collections:ΔΜΥ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ ΧΡΥΣΗ.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής2.84 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.