Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/33538
Title: Οι απόψεις των φοιτητών ως προς τα θέματα ασφάλειας και εποικοδομητικής χρήσης στα κοινωνικά δίκτυα
Authors: ΔΑΟΥΤΑΚΟΥ, ΜΑΡΙΑ
Advisor: Σοφιανοπούλου, Χρυσούλα
Keywords: κοινωνικά δίκτυα;ασφάλεια;φοιτητές;έρευνα
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Η εργασία έχει ως στόχο να μελετήσει τις απόψεις των ενήλικων σπουδαστών για το πως χρησιμοποιούν τα sites κοινωνικής δικτύωσης για να επικοινωνούν και να εκπαιδευτούν. Η εργασία παρέχει πληροφορίες σχετικά με τη συχνότητα και τις επιπτώσεις της ηλεκτρονικής επικοινωνίας στους εκπαιδευόμενους. Είναι πολύ σημαντικό, να υπάρχει σαφής εικόνα για τις θετικές και αρνητικές επιδράσεις του φαινόμενου, καθώς και να τεθούν οι θεματικές για περαιτέρω έρευνες. Τα αποτελέσματα της ποσοτικής έρευνας που πραγματοποιήθηκε αφορούν κυρίως στη σκιαγράφηση απόψεων για την ανάπτυξη νέων μεθόδων εκπαίδευσης. Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών, στη σημερινή εποχή, αποτελούν απαραίτητο εργαλείο για κάθε άνθρωπο, τόσο στο επίπεδο της ψυχαγωγίας όσο και στο επίπεδο της επικοινωνίας, όμως η ταχύτατη ανάπτυξη των σύγχρονων μέσων δημιουργεί πολλές φορές θέματα ασφάλειας στους νεαρούς ενήλικες. Ο σκοπός της εργασίας είναι να διερευνήσει τις απόψεις των φοιτητών για τις επιπτώσεις των δικτυακών τόπων κοινωνικής δικτύωσης στην κοινωνική ζωή τους και κατά ποσό πιστεύουν ότι η χρήση τους είναι ωφέλιμη η επιβλαβής στην εκπαίδευση τους εν γένει. Η εκτεταμένη χρήση των δικτυακών τόπων κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook, κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών δημιούργησαν ευκαιρίες αλλά και κινδύνους. Κατά τη διερεύνηση των επιπτώσεων της κοινωνικής δικτύωσης από παιδαγωγικής άποψης, διαπιστώθηκε ότι όχι μόνο εκτιμούν οι φοιτητές ότι επηρεάζει άμεσα θετικά τα μαθησιακά αποτελέσματα, αλλά τους βοηθά επίσης να κοινωνικοποιηθούν και να κάνουν φιλίες με τους συνομηλίκους τους. Με αυτό τον τρόπο, δημιουργείται η ανάγκη να βρεθούν σημεία ώστε να γίνει το διαδίκτυο ασφαλέστερο για τους νέους, κυρίως μέσω της εμπεριστατωμένης ενημέρωσης.
Appears in Collections:ΕΚΕ Διπλωματικές Εργασίες



This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.