Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/33526
Title: ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΙ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΟΙΝΟΥ. ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ¨ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ¨
Authors: ΚΑΤΣΑΡΑ, ΜΑΡΙΑ
Advisor: ΖΟΥΝΗΣ, ΘΕΟΚΛΗΣ-ΠΕΤΡΟΣ
Keywords: Νέο Μουσείο της Ακρόπολης, επικοινωνιακή πολιτική, βοηθητική επικοινωνία, επικοινωνιακή στρατηγική, έσοδα.
Issue Date: 31-May-2016
Abstract: Τα μουσεία εντάσσονται στους πολιτιστικούς οργανισμούς που διαφέρουν αρκετά από τις επιχειρήσεις. Η ιδιαιτερότητά τους έγκειται στο ότι δεν είναι κερδοσκοπικοί φορείς, εν τούτοις λόγω της περικοπής των κρατικών κονδυλίων στα θέματα του πολιτισμού, θα πρέπει πλέον να φροντίσουν να καλύψουν τις ανάγκες τους, σε μεγάλο βαθμό, με δικά τους έσοδα. Τα έσοδα των μουσείων προέρχονται από τον αριθμό των επισκεπτών, τη δημιουργία εκδηλώσεων και την πώληση αναμνηστικών αντικειμένων κτλ. Κατά συνέπεια, η επικοινωνιακή πολιτική τους διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην αύξηση των εσόδων. Η παρούσα έρευνα αποτελεί μελέτη περίπτωσης του Νέου Μουσείου της Ακρόπολης. Μελετήθηκε η ακαδημαϊκή βιβλιογραφία για την επικοινωνιακή πολιτική των μουσείων και διενεργήθηκαν συνεντεύξεις σε στελέχη του μουσείου που συμμετέχουν στην λήψη αποφάσεων σχετικά με την επικοινωνιακή του στρατηγική που πρέπει να ακολουθήσει το μουσείο. Το Νέο Μουσείο της Ακρόπολης ακολουθεί όλες τις σύγχρονες τάσεις που επικρατούν στην επικοινωνία των μουσείων. Ωστόσο, ο αριθμός των επισκεπτών δεν έφθασε ποτέ στον επιθυμητό αριθμό. Πιθανόν γιατί οι προσδοκίες των υπευθύνων ήταν πολύ υψηλές. Παρόλα αυτά, το Νέο Μουσείο της Ακρόπολης θα πρέπει να συνεχίσει να πρωτοτυπεί επικοινωνιακά, αξιοποιώντας και τη βοηθητική επικοινωνία που αρμόζει σε περιόδους οικονομικής κρίσης όπως είναι η παρούσα.
Appears in Collections:ΔΠΜ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΤΣΑΡΑ ΜΑΡΙΑ (Α.Μ. 92371) 4.pdfΚΥΡΙΩΣ ΣΩΜΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ1.72 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.