Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/33501
Title: Σχολείο και κοινωνία: καινοτομικές δράσεις και στάσεις στελεχών εκπαίδευσης στο νομό Ηρακλείου Κρήτης
Authors: ΠΛΑΤΑΚΗ, ΜΑΡΙΑ
Advisor: Καρράς, Κωνσταντίνος
Keywords: σχολικός σύμβουλος και school counselor;διευθυντής και principal;εκπαιδευτική καινοτομία και school innovation;τοπική κοινωνία και local society
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Την τελευταία δεκαετία, τα διοικητικά στελέχη καλούνται να έχουν έναν περισσότερο ενεργό ρόλο στην εκπαίδευση υποστηρίζοντας τις καινοτόμες δράσεις και κυρίως αυτές που συνδέουν το σχολείο με τους γονείς και την τοπική κοινωνία. Η παρούσα έρευνα έχει σκοπό να καταγράψει τις στάσεις των στελεχών διοίκησης της εκπαίδευσης ως προς την εισαγωγή καινοτομιών, καθώς και τους παράγοντες που επηρεάζουν τις στάσεις αυτές απέναντι στην εφαρμογή εκπαιδευτικών δράσεων/προγραμμάτων από τους εκπαιδευτικούς Α/θμιας εκπαίδευσης που ανήκουν στην εποπτεία τους. Στην έρευνα συμμετείχαν 4 σχολικοί σύμβουλοι και 107 διευθυντές σχολικών μονάδων του νομού Ηρακλείου Κρήτης. Τα κυριότερα συμπεράσματα που προέκυψαν είναι, ότι τα διοικητικά στελέχη των σχολικών μονάδων ωθούν τους εκπαιδευτικούς να υλοποιούν δράσεις σύνδεσης τους σχολείου με τους γονείς και την τοπική κοινωνία αλλά δεν τους βοηθούν έμπρακτα. Όλοι επιθυμούν τη βελτίωση των σχέσεων αυτών των ομάδων, καθώς υπάρχουν οφέλη για τους μαθητές και το σχολείο.
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΔΕ Πλατάκη Μαρία.pdfΑποτελείται από όλα τα μέρη της διπλωματικής εργασίας.1.96 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.