Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/33497
Title: Διερεύνηση επιμορφωτικών αναγκών στις ΤΠΕ. Η περίπτωση των καθηγητών των Επαγγελματικών Λυκείων της Πάτρας
Authors: ΚΑΡΑΜΑΝΗΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Advisor: ΜΑΓΟΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Keywords: ΤΠΕ;ICT;Εκπαίδευση Ενηλίκων;Adult Education;Επιμόρφωση;Training;ΕΠΑΛ;Vocational High Schools
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Οι ΤΠΕ διαδραματίζουν όλο και πιο σημαντικό ρόλο και στον χώρο της εκπαίδευσης, καθώς η τεχνολογία είναι άρρηκτα συνυφασμένη πλέον με κάθε πτυχή της καθημερινής ζωής στις σύγχρονες κοινωνίες. Αρχικός στόχος της παρούσας εργασίας ήταν να διερευνηθούν οι επιμορφωτικές ανάγκες των καθηγητών, διαφόρων ειδικοτήτων, των Επαγγελματικών Λυκείων της Πάτρας, στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) καθώς επίσης και τα κίνητρα που τους ωθούν να παρακολουθήσουν οικεία επιμορφωτικά προγράμματα σχετικά με τις ΤΠΕ. Παράλληλα, η εν λόγω εργασία αποσκοπούσε στο να διερευνηθούν οι στάσεις και οι απόψεις τους σχετικά με την χρήση των ΤΠΕ στη δουλειά τους, όπως και το επίπεδο εξοικείωσής τους με αυτές. Τα αποτελέσματα της έρευνας στην οποία έλαβαν μέρος 119 εκπαιδευτικοί, έδειξαν πως η μεγάλη πλειοψηφία θεωρεί τις ΤΠΕ απαραίτητες στην εκπαίδευση και τις χρησιμοποιεί σε μεγάλο βαθμό, ενώ παράλληλα το επίπεδο εξοικείωσής τους με αυτές είναι μεγάλο. Επισημαίνονται ωστόσο κάποια εμπόδια όπως η ανεπαρκής υλικοτεχνική υποδομή και η ελλιπής τους επιμόρφωση, αν και οι ίδιοι είναι θετικοί σε οποιαδήποτε περαιτέρω εκπαίδευση και εξειδίκευση. Τέλος, αξίζει να υπογραμμιστεί πως δεν έχουν προηγηθεί παρόμοιες έρευνες στην Ελλάδα και ως εκ τούτου το γεγονός αυτό καθιστά την παρούσα εργασία πρωτότυπη ως προς το περιεχόμενό της.
Appears in Collections:ΕΚΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΚΑΡΑΜΑΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ.pdfΔιπλωματική Εργασία1.99 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.