Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/33496
Title: Η αποτελεσματικότητα των διδασκόντων στα ΚΕΜΕ ή αλλιώς επονομαζόμενα κολλέγια"
Authors: ΛΙΑΓΚΑ, ΕΙΡΗΝΗ
Advisor: Βαίκούση, Δανάη
Keywords: εκπαιδευση ενηλίκων, Κ'εντρα μεταλυκειακής εκπαιδευσης, κολλέγια,αξιολόγηση
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Τα ΚΕΜΕ, ή αλλιώς επονομαζόμενα κολλέγια με τον νόμο 4093 του 2012 έχουν αναγνωριστεί ως πάροχοι μεταλυκειακής εκπαιδευσης, επίπεδο ΙΙ, ελκύοντας κάθε χρόνο εκατοντάδες εκπαιδευόμενους. Διαθέτουν προγράμματα προπτυχιακά, μεταπτυχιακά ενώ προσφάτως ξεκίνησαν να προσφέρουν και διδακτορικούςτίτλους σε συνεργασία με πανεπιστήμια του εξωτερικού. Το Ελληνικό κράτος αναγνωρίζει ισότιμα επαγγελματικά δικαιώματα στους αποφοίτους των τμημάτων αυτών αρκεί τα προγράμματα σπουδών μέσω της δικαιοχρησίας να είναι ακριβώς τα ίδια που υπάρχουν στο μητρικό πανεπιστήμιο της αλλοδαπής.Σκοπός της εργασίας είναι η διερεύνηση της επάρκειας των εκπαιδευτών στα κολλέγια τόσο ως προς τα τυπικά τους προσόντα όσο και ως προς τις εκπαιδευτικές μεθόδους που χρησιμοποιούν.
Appears in Collections:ΕΚΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Diplomatiki ergasia LIAGA EIRINI teliki ypovoli2.pdfΠεριεχόμενα, εισαγωγή, κυρίως σώμα, συμπερασματα, βιβλιογραφία, παράρτημα26.69 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.