Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/33422
Title: Κριτική ριζοσπαστική προσέγγιση στην επαγγελματική κατάρτιση μέσω της αποτίμησης εκπαιδευτικής διαδικασίας σε ΙΕΚ
Authors: Διακάκη, Μαρία
Advisor: Παζιώνη-Καλλή, Αικατερίνη
Keywords: Κριτικός στοχασμός;Ποιοτική μεθοδολογία;Επαγγελματική εκπαίδευση;Εκπαιδευτική διαδικασία
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Η εργασία αυτή διερευνά τις απόψεις των Εκπαιδευτών και Εκπαιδευομένων του ΙΕΚ Πολυγύρου, για το πώς αντιλαμβάνονται την εφαρμογή της κριτικής σκέψης στο γνωστικό τους αντικείμενο, καθώς και τον τρόπο με τον οποίο ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα μπορεί να συμβάλλει προς την κατεύθυνση αυτή, μέσω της ανάπτυξης του κριτικού διαλόγου και της συνεργατικής μάθησης. Σκοπός είναι να αναδειχθούν οι παράγοντες εκείνοι που θα μπορούσαν να προάγουν την καλλιέργεια της κριτικής σκέψης, μέσα από τη διδασκαλία των γνωστικών αντικειμένων που διδάσκονται στο ΙΕΚ Πολυγύρου. Για να απαντηθούν τα ερευνητικά ερωτήματα χρησιμοποιήθηκε η ποιοτική μεθοδολογία και για τη συλλογή δεδομένων επιλέχθηκε η μέθοδος της ημιδομημένης συνέντευξης. Οι συμμετέχοντες-ουσες στην έρευνα ήταν οκτώ εκπαιδευόμενοι-ες, τρεις (3) άνδρες και πέντε (5) γυναίκες και τρεις εκπαιδευτές-τριες ένας (1) άνδρας και δύο (2) γυναίκες (σύνολο συμμετεχόντων 11 άτομα). Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν, ότι η κριτική σκέψη και η ανάπτυξη του δημιουργικού διαλόγου κατά την διδασκαλία του γνωστικού αντικειμένου, αποτελούν ζητούμενα τα οποία συνδέονται στενά με την εκπαίδευση των εκπαιδευτών και την επάρκεια κατάλληλης και σύγχρονης εργαστηριακής υποδομής.
Appears in Collections:ΕΚΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DE_DIAKAKI.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής εργασίας922.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.