Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/33421
Title: ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΠΟΥ ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΟΥΝ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ
Authors: ΧΡΥΣΟΧΟΟΥ, ΗΡΑ
Advisor: ΠΡΟΚΟΥ, ΕΛΕΝΗ
Keywords: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ;ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ;ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ;ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ;ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ;ADULT EDUCATION;EXPERIENTIAL LEARNING;DEVELOPMENT OF SOCIAL SKILLS;PERSONAL DEVELOPMENT;INVESTIGATION OF EDUCATIONAL NEEDS
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Ο τομέας της προσωπικής ανάπτυξης και της ανάπτυξης κοινωνικών ικανοτήτων καθώς και το πεδίο της εκπαίδευσης ενηλίκων τα τελευταία χρόνια αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς. Σκοπός, της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να αναδείξει τις εκπαιδευτικές ανάγκες των εκπαιδευτών ενηλίκων που διοργανώνουν σεμινάρια προσωπικής ανάπτυξης και ανάπτυξης κοινωνικών ικανοτήτων αλλά και τις βιωματικές μεθόδους που εφαρμόζουν οι συγκεκριμένοι εκπαιδευτές ενηλίκων κατά την εκπαιδευτική διαδικασία. Επίσης, διερευνώνται τα χαρακτηριστικά και τα τυπικά προσόντα του αποτελεσματικού εκπαιδευτή ενηλίκων που διοργανώνει σεμινάρια προσωπικής ανάπτυξης και ανάπτυξης κοινωνικών ικανοτήτων, σύμφωνα με τις απόψεις των ίδιων των εκπαιδευτών. Προς αυτή την κατεύθυνση, επιλέχθηκε η ποιοτική προσέγγιση ώστε να υπάρξει λεπτομερής κατανόηση του υπό διερεύνηση θέματος. Το μεθοδολογικό εργαλείο που χρησιμοποιήθηκε για τη συλλογή των δεδομένων είναι η ημιδομημένη συνέντευξη, ώστε να συλλεχθούν περισσότερες και αναλυτικότερες πληροφορίες από τους συμμετέχοντες. Η παρούσα έρευνα βασίστηκε στη μελέτη της ελληνικής και διεθνούς βιβλιογραφίας σε θέματα θεωρίας της Εκπαίδευσης Ενηλίκων αλλά και του ρόλου του εκπαιδευτή ενηλίκων, με έμφαση στις βιωματικές μεθόδους προσέγγισης των ενήλικων εκπαιδευομένων. Τα αποτελέσματα της παρούσας έρευνας έδειξαν ότι οι περισσότεροι εκπαιδευτές ενηλίκων που συμμετείχαν, είναι πιστοποιημένοι από τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. ως εκπαιδευτές ενηλίκων άλλα έχουν πραγματοποιήσει διαφορετικές σπουδές ο καθένας. Αξίζει να σημειωθεί ότι η θεματολογία των σεμιναρίων προσωπικής ανάπτυξης και ανάπτυξης κοινωνικών ικανοτήτων που πραγματοποιούν οι εκπαιδευτές που συμμετείχαν στην έρευνα, είναι μεγάλη. Επιπροσθέτως, όλοι οι εκπαιδευτές χρησιμοποιούν βιωματικές τεχνικές κατά την εκπαιδευτική διαδικασία και αρκετοί από αυτούς χρησιμοποιούν και εκπαιδευτικά παιχνίδια. Αναφορικά με τις εκπαιδευτικές τους ανάγκες, οι εκπαιδευτές που συμμετείχαν στην έρευνα μας, επιθυμούν να επιμορφώνονται σε διάφορα θέματα που άπτονται του γνωστικού αντικειμένου τους αλλά και στις αρχές εκπαίδευσης ενηλίκων προκειμένου να βελτιώσουν τις γνώσεις και τις τεχνικές τους.
Appears in Collections:ΕΚΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΧΡΥΣΟΧΟΟΥ_ΗΡΑ_ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ_ΕΚΕ_2016!.pdfΚΥΡΙΩΣ ΣΩΜΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ1.89 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.