Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/33419
Title: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΔΗΜΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ. ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ
Authors: ΠΑΠΑΔΑΚΗ, ΜΑΡΙΑ
Advisor: ΚΟΥΤΡΟΥΒΙΔΗΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Keywords: Εκπαίδευση Ενηλίκων;Δια Βίου Μάθηση;Εκπαιδευτικές Τεχνικές;Κέντρα Δια Βίου Μάθησης;Εκπαιδευτής Ενηλίκων;Adults’ education;Lifelong Learning;Educational Technical;Centres for Lifelong Learning;Trainer Adult
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Τα Κέντρα Δια Βίου Μάθησης ως μονάδες εκπαίδευσης ενηλίκων και υποσύστημα της δια βίου μάθησης είναι ένας σύγχρονος κοινωνικός θεσμός που έχει στόχο μεταξύ άλλων, την καταπολέμηση των εκπαιδευτικών ανισοτήτων σε συγκεκριμένες κοινωνικές ομάδες, καθώς και την επικαιροποίηση των γνώσεων και των δεξιοτήτων του συνόλου των πολιτών σε διάφορους τομείς. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η εξέταση των βασικών εκπαιδευτικών τεχνικών της εκπαίδευσης ενηλίκων που χρησιμοποιούν οι εκπαιδευτές του Κέντρου Δια Βίου Μάθησης Ηρακλείου και η παρουσίαση τρόπων εφαρμογής και κριτηρίων για την αποτελεσματικότερη χρησιμοποίηση των τεχνικών αυτών ιδιαίτερα σε προγράμματα μικρής χρονικής διάρκειας. Επίσης στόχος της έρευνας είναι η ανάδειξη των εμποδίων και των δυσκολιών που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτές κατά την εφαρμογή των εκπαιδευτικών τεχνικών στη διδακτική πράξη. Στη συγκεκριμένη έρευνα επιλέχθηκε η ποιοτική μέθοδος μελέτης ως η πιο κατάλληλη, αφού στόχος της ήταν η διερεύνηση των βαθύτερων αντιλήψεων, απόψεων, στάσεων των εκπαιδευτών του ΚΔΒΜ Ηρακλείου για τη χρήση εκπαιδευτικών τεχνικών κατά τη διδασκαλία σε τμήματα του ΚΔΒΜ και η ανάδειξη των προβλημάτων και προβληματισμών τους. Για τη συλλογή των δεδομένων της έρευνας επιλέχθηκε η ημιδομημένη συνέντευξη μέσω της οποίας μπορούμε να πάρουμε πολλές πληροφορίες αλλά να κατανοήσουμε και να γνωρίσουμε σε βάθος στοιχεία που πηγάζουν από την εμπειρία των εκπαιδευτών που αποτελούν τα υποκείμενα της έρευνας. Η συγκεκριμένη έρευνα υλοποιήθηκε με ποιοτική μέθοδο προσέγγισης και ως ερευνητικό εργαλείο χρησιμοποιήθηκε η ημιδομημένη συνέντευξη. Η ομάδα "στόχος" στην οποία απευθύνθηκε ήταν οι εκπαιδευτές ενηλίκων του ΚΔΒΜ Ηρακλείου που δίδαξαν σε ολιγόωρα προγράμματα, προκειμένου να συλλεχθούν «δεδομένα σε ένα συγκεκριμένο χρονικό σημείο, αποσκοπώντας να περιγράψουν τη φύση των υπαρχουσών συνθηκών ή να εντοπίσουν σταθερές με βάση τις οποίες μπορούν να συγκριθούν οι υπάρχουσες συνθήκες ή να προσδιορίσουν τις σχέσεις που υπάρχουν ανάμεσα σε συγκεκριμένα γεγονότα».
Appears in Collections:ΕΚΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
diplomatiki_ergasia_PAPADAKI_MARIA .pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής3.54 MBAdobe PDFView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.