Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/33389
Title: Το μουσειακό μάρκετινγκ και η συμβολή της τεχνολογίας στην προσφορά των αγαθών και υπηρεσιών των εθνικών πινακοθηκών
Authors: ΓΚΟΛΦΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Advisor: Αλεξόπουλος, Γεώργιος Δρ.
Keywords: Νέες τεχνολογίες;ψηφιακό μάρκετινγκ;μουσειακό μάρκετινγκ;προσφορά;προσδιοριστικοί παράγοντες;μουσειακό αγαθό;υπηρεσίες;Εθνική Πινακοθήκη - Μουσείο Αλ. Σούτσου;Εθνική Πινακοθήκη Λονδίνου
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να εξετάσει τους τρόπους με τους οποίους η νέα τεχνολογία και το μουσειακό μάρκετινγκ - κυρίως των ψηφιακών του εργαλείων - συμβάλουν στην προσφορά και διάθεση των αγαθών και υπηρεσιών των μουσείων και ειδικότερα των εθνικών πινακοθηκών, μέσα από μια παράθεση των στοιχείων της Εθνικής Πινακοθήκης – Μουσείο Αλ. Σούτσου και της Εθνικής Πινακοθήκης του Λονδίνου (National Gallery London). Για την επίτευξη του παραπάνω σκοπού έγινε παράθεση του θεωρητικού πλαισίου που αφορά έννοιες όπως «μουσειακό αγαθό», «μουσειακό μάρκετινγκ» «νέες τεχνολογίες». Στη συνέχεια αποτυπώθηκαν οι συνθήκες που επικρατούν στο ελληνικό και βρετανικό πλαίσιο, μέσα από την εξέταση της Εθνικής Πινακοθήκης – μουσείο Αλ. Σούτσου και της Εθνικής Πινακοθήκης του Λονδίνου. Συμπερασματικά η δυναμική των μουσείων διαφέρει σε μεγάλο βαθμό με αυτή του βρετανικού πλαισίου να υπερισχύει. Επίσης υπάρχουν ομοιότητες αλλά και σημαντικές διαφορές δημιουργώντας σημαντικό κενό όπου το ελληνικό πλαίσιο πρέπει να καλύψει προκειμένου να επιτύχει αντίστοιχες επιδόσεις.
Appears in Collections:ΔΠΜ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Γκολφινόπουλος Π. - ΤΕΛΙΚ.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής με παραρτήματα3.05 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.