Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/33289
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΠαπαγεωργίου, Ήρα-
dc.contributor.authorΔΙΑΜΑΝΤΗ, ΧΡΥΣΟΥΛΑ-
dc.date.accessioned2016-10-13T07:37:44Z-
dc.date.available2016-10-13T07:37:44Z-
dc.date.issued2016-10-
dc.identifier.urihttps://apothesis.eap.gr/handle/repo/33289-
dc.description.abstractΟι φοιτητές στα πλαίσια των σπουδών τους στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ) ενδέχεται να αντιμετωπίσουν διάφορα είδη διαπροσωπικών ή επαγγελματικών προβλημάτων. Σκοπός της έρευνας αυτής είναι να διερευνήσει, μέσω της ποιοτικής μεθοδολογίας, τη σημασία του ενθαρρυντικού ρόλου του Καθηγητή – Συμβούλου, να αποκαλύψει τον τρόπο με τον οποίο τα εξέφρασαν στον Καθηγητή-Σύμβουλο, τον τρόπο ανταπόκρισής του, την ικανοποίηση που έλαβαν και τα χαρακτηριστικά του που θεωρούν σημαντικά για τον εμψυχωτικό ρόλο του. Αποδεικνύεται ότι οι φοιτητές αντιμετωπίζουν προβλήματα, πρωτίστως υγείας, αλλά και εργασιακά, οικογενειακά και οικονομικά και πως οι περισσότεροι νιώθουν συναισθηματικά και ψυχολογικά την ανάγκη υποστήριξης από τον εκπαιδευτή.el
dc.format.mediumΗλεκτρονικό Αρχείο - Digital Fileel
dc.language.isoΕλληνικά-elel
dc.publisherΕλληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open Universityel
dc.subjectΑνοικτή εκπαίδευσηel
dc.subjectΕξ αποστάσεως μάθησηel
dc.subjectΕΑΠel
dc.subjectΚαθηγητής-Σύμβουλοςel
dc.subjectσπουδαστέςel
dc.subjectδυσκολίεςel
dc.subjectεπικοινωνίαel
dc.subjectυποστήριξηel
dc.subjectεμψύχωσηel
dc.subjectOpen Educationel
dc.subjectDistant learningel
dc.subjectEAPel
dc.subjectTeacher – Counselorel
dc.subjectstudentsel
dc.subjectdifficultiesel
dc.subjectcommunicationel
dc.subjectsupportel
dc.subjectencouraging roleel
dc.titleΠροσωπικά και επαγγελματικά εμπόδια που αντιμετωπίζουν οι σπουδαστές του ΕΑΠ και ο τρόπος ανταπόκρισης του Καθηγητή-Συμβούλου στις προσδοκίες τους.el
dc.typeΔιπλωματική Εργασία / Thesisel
dc.title.titlelatinPersonal and professional problems that students encounter during their studies in the Hellenic Open University and the significance of the encouraging role of their Teacher-Counselor.el
dc.description.abstractlatinStudents may face several problems related to their individualized needs during their studies in Hellenic Open University (HOU). The purpose of this study, is to explore the significance of the encouraging role of Teacher-Counselor for students that encounter personal or job problems, by using the qualitative methodology. It aims on revealing the way they communicate, the type of support they prefer, the way he reacted, as well as their satisfaction. Study results indicate that the students frequently deal with problems, regarding to health, family, job or financial issues and feel the need to be emotionally supported by their Teacher-Counselor.el
dc.bibliography.number7el
dc.date.accepted2016-09-24-
dc.audienceΣπουδές στην Εκπαίδευση / ΕΚΠ64el
dc.coverage.pages171el
dc.coverage.references64el
dc.coverage.appendixes2el
dc.description.other0el
dc.contributor.advisor1Παπαγεωργίου, Ήρα-
dc.contributor.advisor2Πάντα, Δήμητρα-
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
07102016 ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΜΑΝΤΗ.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής1.43 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.