Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/33289
Title: Προσωπικά και επαγγελματικά εμπόδια που αντιμετωπίζουν οι σπουδαστές του ΕΑΠ και ο τρόπος ανταπόκρισης του Καθηγητή-Συμβούλου στις προσδοκίες τους.
Authors: ΔΙΑΜΑΝΤΗ, ΧΡΥΣΟΥΛΑ
Advisor: Παπαγεωργίου, Ήρα
Keywords: Ανοικτή εκπαίδευση;Εξ αποστάσεως μάθηση;ΕΑΠ;Καθηγητής-Σύμβουλος;σπουδαστές;δυσκολίες;επικοινωνία;υποστήριξη;εμψύχωση;Open Education;Distant learning;EAP;Teacher – Counselor;students;difficulties;communication;support;encouraging role
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Οι φοιτητές στα πλαίσια των σπουδών τους στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ) ενδέχεται να αντιμετωπίσουν διάφορα είδη διαπροσωπικών ή επαγγελματικών προβλημάτων. Σκοπός της έρευνας αυτής είναι να διερευνήσει, μέσω της ποιοτικής μεθοδολογίας, τη σημασία του ενθαρρυντικού ρόλου του Καθηγητή – Συμβούλου, να αποκαλύψει τον τρόπο με τον οποίο τα εξέφρασαν στον Καθηγητή-Σύμβουλο, τον τρόπο ανταπόκρισής του, την ικανοποίηση που έλαβαν και τα χαρακτηριστικά του που θεωρούν σημαντικά για τον εμψυχωτικό ρόλο του. Αποδεικνύεται ότι οι φοιτητές αντιμετωπίζουν προβλήματα, πρωτίστως υγείας, αλλά και εργασιακά, οικογενειακά και οικονομικά και πως οι περισσότεροι νιώθουν συναισθηματικά και ψυχολογικά την ανάγκη υποστήριξης από τον εκπαιδευτή.
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
07102016 ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΜΑΝΤΗ.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής1.43 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.