Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/33281
Title: Διερεύνηση αξιοποίησης WIKIs στην εκπαιδευτική πράξη: Η περίπτωση του μαθήματος “ΤΠΕ” στο Γυμνάσιο
Authors: Γεράκος, Ηλίας
Advisor: Αναστασιάδης, Παναγιώτης
Keywords: Wiki;ΤΠΕ;Συνεργατική μάθηση;Μεικτή μάθηση;Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση;Ανοιχτή και Εξ’ Αποστάσεως Εκπαίδευση
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Η παρούσα Διπλωματική Εργασία διερευνά την αποτελεσματικότητα της αξιοποίησης της ηλεκτρονικής μάθησης μέσω WIKI, προκειμένου να ενεργοποιούνται μαθητές και εκπαιδευτικοί στο πλαίσιο του μαθήματος των ΤΠΕ στο Γυμνάσιο. Τα Wikis μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως συμπληρωματικό εργαλείο στη διδασκαλία και τη μάθηση σε μια εφαρμογή «μικτής μάθησης».. Ο εγγραμματισμός στις ΤΠΕ προβλέπει και την ικανότητα των μαθητών να επιλύουν προβλήματα στην σύγχρονη κοινωνία αξιοποιώντας κάθε εργαλείο επικοινωνίας και το Διαδίκτυο για την πρόσβαση, διαχείριση, ενσωμάτωση, αξιολόγηση και παροχή πληροφοριών. Τα Wikis αξιοποιούνται ως, ως εργαλείο παροχής γνώσης, και ως εργαλείο για τη μέθοδο επίλυσης προβλήματος. Μαθητές ηλικίας 13-15 ετών συμμετέχουν στο Wiki της τάξης για να διαμοιραστούν υλικό, να συζητήσουν και να επικοινωνήσουν με συμμαθητές και τον εκπαιδευτικό. Η έρευνα βασίζεται σε 4 άξονες: α) ρόλος του εκπαιδευτικού, β) αλληλεπίδραση, γ) τεχνολογικό περιβάλλον και δ) εκπαιδευτικό υλικό και μεθοδολογία. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι τα Wikis παρέχουν στους μαθητές ευκαιρίες ανάπτυξης ψηφιακών δεξιοτήτων και ικανοτήτων, καθιστά εφικτή την ενεργή συμμετοχή όλων των μαθητών με διαρκή ενθάρρυνσή τους για αλληλεπίδραση και συνεργασία τους με συμμαθητές, εκπαιδευτικό και εκπαιδευτικό υλικό.
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΓΕΡΑΚΟΣ ΗΛΙΑΣ ΔΕ ΕΚΠ65 2016 wikis.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής3.37 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.