Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/33276
Title: Οι επιμορφωτικές ανάγκες Εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για την αποτελεσματική υποστήριξη των μαθητών/τριών με ΔΕΠ-Υ: Έρευνα στην εκπαιδευτική κοινότητα του νομού Πρέβεζας.
Authors: ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΜΕΛΙΝΑ
Advisor: Δημητρόπουλος, Ανδρέας
Keywords: Ένταξη μαθητών/τριών με ΔΕΠ-Υ στη γενική τάξη;Integration of pupils with AD/HD in the general class;Αποτελεσματική υποστήριξη μαθητών/τριών με ΔΕΠ-Υ;Effective support of pupils with AD/HD;Επιμορφωτικές ανάγκες;Educative needs;Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών;Teacher Training;Εκπαίδευση Ενηλίκων;Adult Education;Εμπόδια – Αδυναμίες Επιμόρφωσης;Training obstacles and weakness
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Η παρούσα μελέτη αποσκοπεί στη διερεύνηση των επιμορφωτικών αναγκών των εκπαιδευτικών για την αποτελεσματική υποστήριξη μαθητών/τριών με ΔΕΠ-Υ. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στην εκπαιδευτική κοινότητα Πρέβεζας. Τα ευρήματα της έρευνας ανέδειξαν ανάγκες γνωστικές, συναισθηματικές, συνεργασίας με τους γονείς, επιμορφωτικές καθώς και ανάγκες με τις Διοικητικές Δομές της Εκπαίδευσης.
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΜΕΛΙΝΑ AM71333 Final.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής με Παράρτημα911.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.