Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/jspui/handle/repo/33276
Title: Οι επιμορφωτικές ανάγκες Εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για την αποτελεσματική υποστήριξη των μαθητών/τριών με ΔΕΠ-Υ: Έρευνα στην εκπαιδευτική κοινότητα του νομού Πρέβεζας.
Authors: Δημητρόπουλος, Ανδρέας
ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΜΕΛΙΝΑ
Βεργίδης, Δημήτριος
Καλογρίδη, Σοφία
Keywords: Ένταξη μαθητών/τριών με ΔΕΠ-Υ στη γενική τάξη
Integration of pupils with AD/HD in the general class
Αποτελεσματική υποστήριξη μαθητών/τριών με ΔΕΠ-Υ
Effective support of pupils with AD/HD
Επιμορφωτικές ανάγκες
Educative needs
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών
Teacher Training
Εκπαίδευση Ενηλίκων
Adult Education
Εμπόδια – Αδυναμίες Επιμόρφωσης
Training obstacles and weakness
Issue Date: Oct-2016
Publisher: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open University
Abstract: Η παρούσα μελέτη αποσκοπεί στη διερεύνηση των επιμορφωτικών αναγκών των εκπαιδευτικών για την αποτελεσματική υποστήριξη μαθητών/τριών με ΔΕΠ-Υ. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στην εκπαιδευτική κοινότητα Πρέβεζας. Τα ευρήματα της έρευνας ανέδειξαν ανάγκες γνωστικές, συναισθηματικές, συνεργασίας με τους γονείς, επιμορφωτικές καθώς και ανάγκες με τις Διοικητικές Δομές της Εκπαίδευσης.
URI: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/33276
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΜΕΛΙΝΑ AM71333 Final.pdf
  Restricted Access
Κυρίως σώμα διπλωματικής με Παράρτημα911.43 kBUnknownView/Open Request a copy


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.