Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/33266
Title: Ο ρόλος των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση Ενηλίκων. Η αξιοποίηση του Συστήματος Διαχείρισης Μάθησης Moodle σε προγράμματα επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών
Authors: ΤΙΤΗΣ, ΑΓΓΕΛΟΣ
Advisor: Κοντονή, Άννα
Keywords: Εκπαίδευση Ενηλίκων;Adult Education;Επιμόρφωση εκπαιδευτικών;Teacher training;ΤΠΕ;ICT;Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας;Information and Communications Technology;Σύστημα Διαχείρισης Μάθησης;Learning Management System;Moodle;Moodle;Μοντέλο Αποδοχής Τεχνολογίας;Technology Acceptance Model;Κλίμακα Χρηστικότητας Συστήματος;System Usability Scale
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Η παρούσα ερευνητική μελέτη επιδιώκει να διερευνήσει τις αντιλήψεις εκπαιδευτικών σχετικά με τη χρήση του Συστήματος Διαχείρισης Μάθησης Moodle στην επιμόρφωσή τους και την αποδοχή του ως εκπαιδευτικό εργαλείο μέσω μίας τροποποιημένης έκδοσης του Μοντέλου Αποδοχής Τεχνολογίας (ΤΑΜ) με ενσωμάτωση εξωτερικών παραγόντων όπως η συμβατότητα του Moodle με την επιμόρφωση, η τάση για καινοτομία και η εμπειρία των εκπαιδευτικών στα ΣΔΜ και στο ίδιο το Moodle. Επιπλέον, διερευνά θέματα όπως τα πλεονεκτήματα της χρήσης του Moodle στην επιμόρφωση εκπαιδευτικών, οι πιθανές ελλείψεις του αλλά και η σχέση του Moodle με τις αρχές της εκπαίδευσης ενηλίκων. Στα πλαίσια της έρευνας πραγματοποιήθηκε συλλογή, επεξεργασία και ανάλυση δεδομένων ερωτηματολογίων από 163 εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν σε προγράμματα επιμόρφωσης με χρήση του ΣΔΜ Moodle και συνεντεύξεων από 5 εκπαιδευτές τους. Η ανάλυση των δεδομένων των ερωτηματολογίων ανέδειξε τις συσχετίσεις μεταξύ των μεταβλητών (εσωτερικών και εξωτερικών) του ερευνητικού μοντέλου που σχετίζονται με την αποδοχή του Moodle ως εκπαιδευτικού εργαλείου, τα πλεονεκτήματα του Moodle αλλά και τις ελλείψεις του. Επιπρόσθετα, από τα αποτελέσματα των συνεντεύξεων, προκύπτει η σχέση της φιλοσοφίας του κοινωνικού εποικοδομητισμού του Moodle με την εκπαίδευση ενηλίκων και οι δυνατότητες που προσφέρει για άρση εμποδίων που συναντούν οι ενήλικοι εκπαιδευόμενοι στη συμμετοχή τους σε εκπαιδευτικά προγράμματα.
Appears in Collections:ΕΚΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Agelos_Titis_EKEDE_Survey.pdfΠλήρης διπλωματική εργασία με τα παραρτήματα3.4 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.