Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/33211
Title: Στοχεύοντας σε αποτελεσματικότερη διδασκαλία στην ξενόγλωσση τάξη: Παραδοσιακό εγχειρίδιο vs. αυθετνικό υλικό
Authors: Θεοδωρίδου, Παναγιώτα
Advisor: Δημάκος, Ιωάννης
Keywords: Authentic material;Effective learning;Motivation
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Αυτή η διατριβή μελετά την αποτελεσματικότητα της καθορισμένης ύλης που παρουσιάζεται στην μορφή σχολικού βιβλίου, την οποία ο καθηγητής πρέπει να ακολουθήσει στην ξενόγλωσση τάξη, συγκρινόμενη με εναλλακτικό αυθεντικό υλικό που οι εκπαιδευτές έχουν επιλέξει και σχεδιάσει ανάλογα με τις ανάγκες και τις φιλοδοξίες των μαθητών τους, όπως επίσης φέρνει τους μαθητές σε επαφή με την αγγλική γλώσσα που χρησιμοποιείται στην καθημερινή ζωή. Ο σκοπός αυτού του πειράματος είναι ερευνήσει το γεγονός ότι οι μαθητές μπορούν να ανταποκριθούν πιο αποτελεσματικά σε ένα συστηματικά ανανεώσιμο υλικό, το οποίο προκύπτει από την καθημερινότητα. Αυτή η μελέτη κάνει τη σύγκριση μεταξύ της αποτελεσματικότητας που προκύπτει όταν κάποιος μαθαίνει την Αγγλική ως ξένη γλώσσα χρησιμοποιώντας ένα αναγνωστικό βιβλίο από τη μια μεριά και εναλλακτικό υλικό από την άλλη. Ο καθηγητής χρησιμοποίησε δυο ομάδες μαθητών επιπέδου Β1 και μια μεγαλύτερη ομάδα μαθητών επιπέδου A junior που παρακολούθησαν μαθήματα αγγλικών σε ένα ιδιωτικό σχολείο. Και στις δυο περιπτώσεις, η ανάλυση των ευρημάτων δείχνει ότι οι μαθητές βελτίωσαν τις δεξιότητές τους και είχαν μεγαλύτερο κίνητρο. Ο καθηγητής χρησιμοποίησε τεστ, ερωτηματολόγια και συνεντεύξεις (στην μορφή συζητήσεων) για να υπολογίσει την πρόοδο και την ώθηση των μαθητών. Συνολικά, το πείραμα έδειξε να έχει προοπτικές για την πιθανότητα απαγκίστρωσης από το παραδοσιακό εγχειρίδιο και έθεσε τη βάση για προοδευτική διδασκαλία ελεύθερη από περιορισμούς με μοναδικό σκοπό το να κάνει την διδασκαλία της γλώσσας πιο αποτελεσματική.
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
EAP Dissertation paper may 2016 Theodoridou.pdf6.93 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.