Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/33202
Title: ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ: ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Authors: ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΑΚΗΣ, ΣΠΥΡΙΔΩΝ
Advisor: ΚΑΠΟΛΟΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ
Keywords: Περιοδικός Πίνακας;Periodic Table;Μεντελέγεφ;Mendeleyev;ταξινόμηση;classification;χημικό στοιχείο;chemical element;ηλεκτρονιακή δομή;electron configuration;ομάδα;group;περίοδος;period;τομέας;block
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Η διπλωματική αυτή εργασία εκπονήθηκε στο πλαίσιο του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών «Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση Καθηγητών Φυσικών Επιστημών» και ειδικότερα στο πλαίσιο της θεματικής ενότητας ΚΦΕ 52 «Οργάνωση και αλληλεπιδράσεις της ύλης σε μοριακό επίπεδο». Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση της επιστημονικής γνώσης σχετικά με τον Περιοδικό Πίνακα των χημικών στοιχείων και η περιγραφή μιας εκπαιδευτικής διαδικασίας, βάσει της οποίας θα μεταφερθεί αυτή η επιστημονική αυτή γνώση με τη μορφή σχολικής γνώσης στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Η εργασία αποτελείται από τρία κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο πραγματοποιείται μια ιστορική αναδρομή από τις πρώτες προσπάθειες ταξινόμησης των χημικών στοιχείων μέχρι τη σύγχρονη μορφή του Περιοδικού Πίνακα. Ακολουθεί μια πλήρης περιγραφή του Περιοδικού Πίνακα και τέλος γίνεται μια παρουσίαση των χημικών στοιχείων. Στο δεύτερο κεφάλαιο βλέπουμε πώς παρουσιάζεται ο Περιοδικός Πίνακας στην εκπαίδευση και ποιες είναι οι σχολικές προσεγγίσεις και διαφορές στις τρεις τάξεις (Γ΄ Γυμνασίου, Α΄ Λυκείου και Γ΄ Λυκείου), στις οποίες διδάσκεται. Τέλος, στο τρίτο κεφάλαιο προτείνονται τρία σχέδια μαθήματος (ένα για κάθε τάξη), τα οποία μπορούν να βοηθήσουν στην καλύτερη κατανόηση του Περιοδικού Πίνακα από τους μαθητές.
Appears in Collections:ΚΦΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PERIODIKOS PINAKAS.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής2.3 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.