Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/33186
Title: Διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Ηλείας ,για την εφαρμογή της διαδικασίας αξιολόγησης ως εργαλείο Διοίκησης Ολικής Ποιότητας στην Εκπαίδευση
Authors: ΜΠΑΛΟΣ, ΘΕΟΔΩΡΟΣ
Advisor: ΜΑΥΡΟΕΙΔΗΣ, ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
Keywords: Ποιότητα;Quality;Διοίκηση Ολικής Ποιότητας;Total Quality Management;Αξιολόγηση;evaluation;Διαδικασίες;procedures;Δευτεροβάθμια εκπαίδευση;secondary education
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Η έντονη ανάγκη που παρουσιάστηκε τα τελευταία χρόνια για την βελτίωση της ποιότητας των εκπαιδευτικών συστημάτων αποτελεί έναν από τους βασικότερους στρατηγικούς στόχους που τίθεται από το κοινωνικοπολιτικό περιβάλλον της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Στους εκπαιδευτικούς οργανισμούς – δευτεροβάθμιας και τριτοβάθμιας εκπαίδευσης – της Ευρωπαϊκής Ένωσης εφαρμόζεται με επιτυχία το μοντέλο αριστείας EFQM (EFQM, 2013), το οποίο αποτελεί ένα πολύ καλό «εργαλείο» επίτευξης της ποιότητας. Η φιλοσοφία της Δ.Ο.Π. βασίζεται στις δυο βασικές της συνιστώσες οι οποίες είναι η εστίαση στον πελάτη, ως αποδέκτη των παρεχόμενων υπηρεσιών καθώς και η εστίαση στον εργαζόμενο, ως πάροχου των σχεδιαζόμενων υπηρεσιών. Τα παραπάνω κατέχουν ξεχωριστή θέση και σημασία στο περιβάλλον της εκπαίδευσης και ιδιαίτερα στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Στην χώρα μας, για αρκετό χρονικό διάστημα παραμένει «ανοικτό» το θέμα της αξιολόγησης στην εκπαίδευση. Στο χώρο της ελληνικής εκπαίδευσης και ιδιαίτερα στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση η αξιολόγηση έχει ένα κακό παρελθόν, είτε λόγω της έλλειψης έρευνας πάνω στον τρόπο εφαρμογής της, είτε λόγω των αντιπαραθέσεων και συγκρούσεων που δημιουργούνται μεταξύ των εμπλεκομένων και παραμένει ένα καυτό ζήτημα. Οι απόψεις και η συνεργασία των εκπαιδευτικών, καθώς είναι οι άμεσοι εμπλεκόμενοι στο ζήτημα της αξιολόγησης, θεωρούνται ότι είναι από τα βασικά συστατικά της επιτυχίας της εφαρμογής της αξιολόγησης ως εργαλείο Διοίκησης Ολικής Ποιότητας. Στην παρούσα μεταπτυχιακή εργασία γίνεται μια προσπάθεια να καταγραφούν οι απόψεις των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Νομού Ηλείας, για την εφαρμογή της διαδικασίας αξιολόγησης ως εργαλείου Διοίκησης Ολικής Ποιότητας.
Appears in Collections:ΔΙΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Δ.Ε. ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΜΠΑΛΟΣ.pdf"Κυρίως σώμα διπλωματικής"2.92 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.