Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/33145
Title: Η Δραματοθεραπεία ως εκπαιδευτική τεχνική στην Εκπαίδευση Ενηλίκων
Authors: ΜΑΝΤΖΑΒΕΛΑ, ΚΥΡΑΤΣΟΥΛΑ
Advisor: Παπαστεφανάκη, Σοφία Δρ
Keywords: Βιωματικές εκπαιδευτικές τεχνικές, Δραματοθεραπεία, Δραματοθεραπεία και Εκπαίδευση Ενηλίκων, ο ρόλος του εκπαιδευτή ενηλίκων, ο ρόλος του Δραματοθεραπευτή.
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Στην παρούσα εργασία, διερευνάται η δυνατότητα εφαρμογής της δραματοθεραπείας ως εκπαιδευτικής τεχνικής στην Εκπαίδευση Ενηλίκων, εξετάζοντας την αποτελεσματικότητά της και τον ρόλο του δραματοθεραπευτή-εκπαιδευτή ενηλίκων. Για τον σκοπό αυτό, εξετάστηκαν οι απόψεις 15 εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, που συμμετείχαν σε σεμινάρια επιμόρφωσης στη Δυτική Θεσσαλονίκη, τα τρία προηγούμενα έτη (2012-2015), έχοντας την δραματοθεραπεία ως επιμορφωτική τεχνική. Για την συλλογή και ανάλυση των δεδομένων, χρησιμοποιήθηκε η ποιοτική μέθοδος ως η καταλληλότερη. Διεξήχθησαν ατομικές συνεντεύξεις και συζήτηση σε ομάδα εστίασης, οι οποίες βασίστηκαν σε ημιδομημένες και ανοιχτού τύπου ερωτήσεις. Η ανάλυση των ποιοτικών δεδομένων κατέδειξε την αποτελεσματικότητα της εκπαίδευσης μέσω της δραματοθεραπείας και ανέδειξε σημαντικούς παράγοντες για την επίτευξη της. Στους παράγοντες αυτούς ανήκουν, τα επαγγελματικά και ατομικά κίνητρα, με κυρίαρχη τη διάθεση για πειραματισμό, των συμμετεχόντων εκπαιδευτικών καθώς και η προσωπικότητα και τα εφόδια που διαθέτει ο/η δραματοθεραπευτής/τρια ως εκπαιδευτής/τρια ενηλίκων. Στις προτάσεις για περαιτέρω έρευνα, εντάσσεται και η αναζήτηση των αιτίων της περιορισμένης, σε αριθμό, συμμετοχής ανδρών εκπαιδευτικών σε βιωματικού τύπου σεμινάρια.
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Κυρατσούλα_Μαντζαβέλα_Διπλωματική_Εργασία_Εκπ64.PDFΚυρίως σώμα διπλωματικής, 4 παραρτήματα και δήλωση γνησιότητας της εργασίας1.8 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.