Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/33135
Title: ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΝΟΜΟΥ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΩΝ ΠΟΙΟΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ
Authors: ΔΗΜΟΥΛΑ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ
Advisor: Βορβυλάς, Γεώργιος
Keywords: ΚΕΠ
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Η παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρεί να διερευνήσει τις εκπαιδευτικές ανάγκες των υπαλλήλων των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών Ν. Καρδίτσας για την παροχή αναβαθμισμένων ποιοτικών υπηρεσιών προς τον πολίτη. Για την παρούσα έρευνα επιλέχθηκε η ποιοτική προσέγγιση για να διερευνηθούν οι ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες τους, ιδωμένες και από την πλευρά των υπαλλήλων, αλλά και από την πλευρά των προϊσταμένων και του διευθυντή. Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε ο συγκριτικός έλεγχος για να διαπιστωθεί, αν υπάρχουν σημεία σύγκλισης και απόκλισης στις απόψεις των συμμετεχόντων στην έρευνα. Το εργαλείο που επιλέχθηκε για τη συλλογή των δεδομένων ήταν οι ατομικές συνεντεύξεις. Για τη διερεύνηση των εκπαιδευτικών αναγκών των υπαλλήλων των ΚΕΠ Ν. Καρδίτσας τέθηκαν τρία διερευνητικά ερωτήματα: α) Ποιες είναι οι απόψεις των εργαζομένων για την επιμόρφωση που έχουν ήδη λάβει; β) Ποιες απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες πιστεύουν ότι πρέπει να διαθέτουν για να παρέχουν αναβαθμισμένες και ποιοτικές υπηρεσίες προς τον πολίτη; γ) Ποια χαρακτηριστικά πιστεύουν ότι πρέπει να διαθέτει ένα αποτελεσματικό επιμορφωτικό πρόγραμμα; Οι συμμετέχοντες στην έρευνα δήλωσαν ως προς το πρώτο ερώτημα ότι δεν έμειναν ικανοποιημένοι από την προϋπάρχουσα επιμόρφωση τους. Ως προς το δεύτερο ερώτημα ιεραρχούν ως κυριότερο επιλεγόμενο επιμορφωτικό πρόγραμμα το «Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες μιας στάσης μέσα από τις υποδομές της Εθνικής Πύλης Ερμής». Επιθυμούν να εκπαιδευτούν σε θέματα που σχετίζονται με τις Δράσεις της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, την ψηφιακή υπογραφή και τα ψηφιακά πιστοποιητικά, αλλά και σε θέματα του ΟΑΕΔ. Οι συμμετέχοντες στην έρευνα που εργάζονται στα Περιφερειακά ΚΕΠ επιθυμούν να επιμορφωθούν περισσότερο σε αγροτικά θέματα. Ως προς το τρίτο ερώτημα ένα επιμορφωτικό πρόγραμμα σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας πρέπει να διαθέτει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, να υλοποιείται πρόσωπο με πρόσωπο, μόνο για υπαλλήλους των ΚΕΠ, να είναι υποχρεωτικό, να συνδυάζει θεωρία και πράξη και η χρονική του διάρκεια να είναι ανάλογη με το αντικείμενο. Όσον αφορά το εκπαιδευτικό υλικό τους επιλέγουν να τους δίνεται σε ηλεκτρονική μορφή, εμπλουτισμένο με παραδείγματα και μελέτες περιπτώσεων. Θεωρούν ως το κυριότερο χαρακτηριστικό που πρέπει να διαθέτει ο εκπαιδευτής τους την πρακτική γνώση του αντικειμένου και ως κυριότερο φορέα υλοποίησης επιλέγουν το Ινστιτούτο Επιμόρφωσης του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης. Τα αποτελέσματα της παρούσας μελέτης αναδεικνύουν την χρησιμότητα και την αναγκαιότητα για δια βίου επιμόρφωση των υπαλλήλων.
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Διπλωματική εργασία.pdfΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΔΗΜΟΥΛΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ1.11 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.