Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/33116
Title: Η χρήση των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης στη διδακτική-μαθησιακή διαδικασία. Απόψεις εκπαιδευτικών.
Authors: ΜΠΑΝΤΗ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
Advisor: Γιώτη, Λαμπρίνα
Keywords: Ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, διδακτική-μαθησιακή διαδικασία, επιμόρφωση εκπαιδευτικών;social networking sites, teaching-learning process, teacher training
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Είναι πραγματικότητα ότι οι υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης (SNS) υιοθετούνται ολοένα και περισσότερο από αρκετούς χρήστες, η πλειοψηφία των οποίων είναι μαθητές. Οι τελευταίοι μάλιστα αφιερώνουν ένα σημαντικό μέρος του ελεύθερου χρόνου τους σε δραστηριότητες στο διαδίκτυο και ειδικά σε κοινωνικά δίκτυα, όπως για παράδειγμα το Facebook, τα οποία πλέον έχουν γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς τους. Το γεγονός αυτό, θα ήταν χρήσιμο να θεωρηθεί και ένας βασικός λόγος για τον οποίο θα μπορούσαν οι σελίδες κοινωνικής δικτύωσης να χρησιμοποιηθούν στη διδακτική-μαθησιακή διαδικασία . Έρευνες, έχουν δείξει ότι τα εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να υποστηρίζουν τις παιδαγωγικές δραστηριότητες και αυτό γιατί συντελούν στην αλληλεπίδραση, στην συνεργασία, στην ενεργή συμμετοχή, στο διαμοιρασμό πόρων και πληροφοριών, καθώς επίσης και στην ανάπτυξη κριτικής σκέψης. Η κοινότητα των εκπαιδευτικών απέναντι στη νέα αυτή πραγματικότητα, φαίνεται να είναι αμήχανη και με ποικίλες απόψεις. Μερικοί το θεωρούν ως μια φυσική εξέλιξη στην τρέχουσα πρακτική της διδασκαλίας τους, κάποιοι είναι απρόθυμοι να αλλάξουν. Αν και έχουν διεξαχθεί έρευνες σχετικές με το θέμα δεν προέκυψε έρευνα που να διερευνά τις απόψεις των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης όσον αφορά τη χρήση των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης στην εκπαιδευτική διαδικασία και την επιμόρφωση τους σε θέματα ένταξης των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης στη διδακτική μαθησιακή διαδικασία. Η μέθοδος που εφαρμόστηκε ήταν η ποσοτική και το εργαλείο συλλογής δεδομένων το ερωτηματολόγιο. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι εκπαιδευτικοί επιθυμούν την επιμόρφωση τους στις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης και στην ένταξή τους στη διδακτική-μαθησιακή διαδικασία.
Appears in Collections:ΕΚΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΜΠΑΝΤΗ_ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ_ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ_ΕΡΓΑΣΙΑ.PDFεξώφυλλο, περιεχόμενα, ευρετήριο πινάκων, εισαγωγή, κυρίως σώμα διπλωματικής εργασίας, βιβλιογραφικές αναφορές, παραρτημα α και β2.45 MBUnknownView/Open
ΑΡΧΕΙΟ_ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ.PDFαρχείο πληροφοριών305.29 kBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.