Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/33108
Title: Αντιλήψεις των μαθητών Λυκείου για την έννοια του πεδίου και τη δράση από απόσταση
Authors: ΚΟΜΚΟΥΔΗΣ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Advisor: Σκορδούλης, Κωνσταντίνος
Keywords: πεδίο;field;Απόσταση;distance;Δράση;action
Issue Date: Oct-2016
Abstract: H παρούσα εργασία αποτελείται από δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος γίνεται μια σύντομη αναφορά στο γιατί πρέπει οι μαθητές να διδάσκονται την ιστορία των φυσικών επιστημών . Στη συνέχεια αναπτύσσεται η ιστορική διαδρομή της έννοιας του πεδίου και της δράσης από απόσταση, ξεκινώντας από τις καταβολές τους στην αρχαία ελληνική σκέψη . Κατόπιν γίνεται αναφορά στη μεσαιωνική εποχή , φτάνοντας την εποχή του Newton και τις μετέπειτα επιδράσεις της μηχανικής του . Καταλήγει στα μέσα του δεκάτου ενάτου αιώνα , όπου η έννοια του πεδίου πήρε την τελική της μορφή. Στο δεύτερο μέρος , μέσα από ένα ερωτηματολόγιο που βασικός πυρήνας του είναι κείμενα από την ιστορία της έννοιας του πεδίου και της δράσης από απόσταση , βλέπουμε τις αντιλήψεις των μαθητών στις παραπάνω έννοιες μέσα από την ιστορική τους προσέγγιση
Appears in Collections:ΚΦΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΚΟΜΚΟUDIS&DIMITRIOS2016.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής'931.48 kBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.