Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/33091
Title: «Διερεύνηση επιμορφωτικών αναγκών των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Νομού Αρκαδίας στο χειρισμό ζητημάτων Σχολικής Βίας»
Authors: ΚΑΡΑΓΚΟΥΝΗ, ΜΑΡΙΑ
Advisor: Ράικου, Δρ. Νατάσσα
Keywords: σχολική βία school violence;σχολικός εκφοβισμός school bullying;επιθετικότητα aggression;αποκλίνουσα συμπεριφορά deviant behaviour;θυματοποίηση victimisation;μορφές σχολικής βίας forms of school violence
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Στην παρούσα διπλωματική εργασία διερευνήσαμε τις επιμορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Νομού Αρκαδίας σχετικά με τη διαχείριση περιστατικών βίας και επιθετικότητας στα σχολεία που υπηρετούν. Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι να καταδείξει αν και σε ποιο βαθμό οι εκπαιδευτικοί της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης χρειάζονται κατάλληλη επιμόρφωση έτσι ώστε να μπορέσουν να χειριστούν καλύτερα προβληματικές και βίαιες καταστάσεις στα σχολεία τους. Για τη διεξαγωγή της έρευνας χρησιμοποιήθηκε ένα βολικό δείγμα, συνδυασμός ποσοτικής και ποιοτικής μεθόδου και παράλληλα η ανάλυση των αποτελεσμάτων της έγινε με το υπολογιστικό φύλλο «excel». Από την ανάλυση των απαντήσεων προέκυψε ότι οι εκπαιδευτικοί παρατηρούν ήπιας μορφής περιστατικά βίας στα σχολεία τους τα οποία προσπαθούν με τις λίγες γνώσεις που διαθέτουν να αντιμετωπίζουν. Τέλος, από την έρευνά μας προέκυψε ότι οι εκπαιδευτικοί θεωρούν επιτακτική ανάγκη αφενός την τακτική παρακολούθηση συμβουλευτικών επιμορφωτικών προγραμμάτων και προγραμμάτων διαχείρισης σχολικής τάξης κατά την αρχή του σχολικού έτους, αφετέρου την ένταξη μαθημάτων ενάντια στη σχολική βία στο σχολικό πρόγραμμα.
Appears in Collections:ΕΚΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΕΡΓΑΣΙΑ 2ΔΙΟΡΘΩΜΕΝΗ (1).pdf'Κυρίως σώμα διπλωματικής', 'Παράρτημα'5.99 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.