Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/33082
Title: Η συμβολή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην προβολή και ανάπτυξη των τουριστικών επιχειρήσεων. Έρευνα της χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις ξενοδοχειακές μονάδες και τα τουριστικά γραφεία της πόλης της Θεσσαλονίκης.
Authors: ΔΟΥΚΑΣ, ΦΩΤΙΟΣ
Advisor: Αλεξανδρής, PhD Κωνσταντίνος
Keywords: τουρισμός;marketing;social media
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Το διαδίκτυο αποτελεί ένα μέσο το οποίο εξελίσσεται διαρκώς και έχει ενταχθεί σε όλα σχεδόν τα πεδία που αφορούν την ανθρώπινη ζωή και δράση και συνεπώς και στο χώρο των επιχειρήσεων. Ειδικότερα, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν πλέον τις πιο ισχυρές μεθόδους διαφήμισης προϊόντων και υπηρεσιών και επομένως αναπόσπαστο κομμάτι όσον αφορά στη προώθηση και την ανάπτυξη μιας επιχείρησης. Επιπλέον, αποτελούν τα πιο σημαντικά εργαλεία αλληλεπίδρασης και συστατικό στοιχείο της οργάνωσης και λειτουργίας αυτών και ειδικά ξενοδοχειακών μονάδων και τουριστικών γραφείων. Ωστόσο, η ενσωμάτωση και χρήση των εν λόγω μέσων, όσον αφορά στη προώθηση και ανάπτυξη των επιχειρήσεων, παραμένει προβληματική, καθώς, παρά την αναγνώριση της χρησιμότητας τους, τα μέσα αυτά δεν έτυχαν ακόμα της ευρείας αποδοχής από ένα σημαντικό μέρος τουριστικών επιχειρήσεων της πόλης. Καθοριστικός παράγοντας, όπως προέκυψε και από την παρούσα έρευνα, είναι η ελλιπής γνώση αναφορικά με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και η μη ορθή χρήση αυτών, καθώς και το γεγονός πως ένα μεγάλο ποσοστό των επιχειρηματιών δεν κατανοεί ή αγνοεί τα οφέλη της χρήσης αυτής και παραμένει προσκολλημένο σε παρωχημένους τρόπους προώθησης της επιχείρησης. Βασική επιδίωξη της παρούσας μελέτης είναι η ανάδειξη της παραπάνω προβληματικής και η καταγραφή της προόδου των τουριστικών επιχειρήσεων βάσει της χρήσης των μέσων αυτών, καθώς ο βασικός προβληματισμός έγκειται στο αν και κατά πόσο οι τουριστικές επιχειρήσεις κατανούν τη χρησιμότητα και τα οφέλη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ειδικότερα όσον αφορά στη βελτίωση και τη προβολή τους. Βαρύνουσα σημασία έχει και η έλλειψη συντονισμένης προσπάθειας από κρατικούς φορείς σχετικά με την εκπαίδευση του εργατικού δυναμικού των επιχειρήσεων όσον αφορά στη χρήση και εκμετάλλευση των μέσων αυτών. Επιπλέον στόχος του ερευνητή είναι η συνεισφορά πιθανών λύσεων, οι οποίες θα βελτιώσουν συνολικά τις ενέργειες των επιχειρήσεων αναφορικά με τη χρήση των εν λόγω μέσων, αλλά και τον τουρισμό της πόλης συνολικά. Έπειτα από μια εκτενή βιβλιογραφική ανασκόπηση και παρουσίαση βασικών εννοιών, αλλά και των χαρακτηριστικών και των πλεονεκτημάτων των μέσων αυτών, παρουσιάζονται τα στοιχεία της πρωτογενούς ποσοτικής έρευνας που πραγματοποιήθηκε σε ξενοδοχειακές μονάδες και τουριστικά γραφεία της Θεσσαλονίκης, ώστε να καταγραφεί ο βαθμός εισχώρησης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε αυτές.
Appears in Collections:ΔΤΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Φώτιος Δούκας ΔΠΜ.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής3.71 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.