Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/33052
Title: Χρήση των ΤΠΕ (Τεχνολογιών Πληροφόρησης & Επικοινωνίας) και ειδικότερα των ΜΚΔ(Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης) καθώς και των Ιστοσελίδων Ταξιδιωτικής Πληροφόρησης από τους Έλληνες ηλικίας 45 – 65 ετών για την οργάνωση των τουριστικών τους ταξιδιών
Authors: ΤΑΚΙΑΔΗΣ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
Advisor: Παναγιωτοπούλου, Ρόη
Keywords: Τουρισμός;Τεχνολογια;Internet;Ιντερνέτ;Μάρκετινγκ;Ηλικία;Tourism;Technology;Marketing;Age;SocialMedia;Maturity;Ωριμότητα
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Η διαπίστωση της εξάπλωσης των νέων τεχνολογιών και εργαλείων όπως το διαδίκτυο (ιντερνέτ) σε όλο και περισσότερους τομείς της επαγγελματικής (επικοινωνία, εμπόριο, πληροφόρηση) αλλά και ιδιωτικής ζωής (πληροφόρηση, χρηματοοικονομικά, αγορές, εκπαίδευση) αλλά και ο βαθμός διείσδυσης σε όλο και περισσότερες ηλικιακές κατηγορίες αυξάνοντας τον όγκο των χρηστών - καταναλωτών, δημιουργεί την ανάγκη διερεύνησης ως προς τις επιδράσεις αυτού του φαινομένου στην ολοένα αυξανόμενη πληθυσμιακή ομάδα της ηλικίας που εξετάζουμε, που είναι οι χρήστες άνω των 45 ετών. Συνδυαστικά η συνεχής αύξηση της χρήσης των νέων τεχνολογιών και της αναλογίας των ωρίμων πολιτών στο σύνολο του πληθυσμού παγκοσμίως, οδήγησε στην επιλογή του θέματος της παρούσας διπλωματικής εργασίας και στη διεξαγωγή έρευνας, με στόχο την μελέτη της συμπεριφοράς αυτής της ηλιακής ομάδας, σε σχέση με ένα ουσιώδες μέρος της ετήσιας δραστηριότητας όπου είναι η οργάνωση και διεξαγωγή ταξιδιών και διακοπών. Τα αποτελέσματα, οι επισημάνσεις και γενικότερα οι παρατηρήσεις επί του θέματος ευελπιστούμε να αποτελέσουν τμήμα συνολικότερης ερευνητικής δραστηριότητας για τη διαμόρφωση κατάλληλου πυρήνα γνώσης ο οποίος θα αποτελέσει εργαλείο για το σχεδιασμό μάρκετινγκ των επιχειρήσεων που θα ανταποκρίνεται στις διαρκώς μεταβαλλόμενες ανάγκες της σύγχρονης εποχής. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε, μέσω 300 ερωτηματολογίων, που απαντήθηκαν τον Μάϊο του 2016 σε δείγμα ελλήνων ηλικίας 45-65 ετών, κατοίκων Αθήνας, υπαλλήλων, ελευθέρων επαγγελματιών και συνταξιούχων. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι το ελληνικό κοινό που είναι άνω των 45 ετών (ειδικά η υποομάδα 45 έως 55) φαίνεται ότι έχουν μια πολύ καλή κατανόηση του διαδικτύου αλλά και το χρησιμοποιούν με ευκολία και επιτυχία. Με άλλα λόγια η πρώτη γενιά ελλήνων χρηστών του διαδικτύου μπαίνει σε μια πιο ώριμη ηλικία και γνωρίζει πολύ καλά την χρήση των νέων τεχνολογιών. Αυτό σημαίνει ότι για τις τουριστικές επιχειρήσεις π.χ. τα ξενοδοχεία, είναι ιδιαίτερα σημαντικό το να οργανώσουν σωστά την διαδικτυακή παρουσία τους αλλά και να λάβουν σοβαρά υπόψη τη διαδικτυακή τους επικοινωνία προς τους ώριμους σε ηλικία καταναλωτές και τις ιδιαίτερες ανάγκες τους, παρά την τρέχουσα αντίληψη ότι το διαδίκτυο απευθύνεται κυρίως σε νεαρούς χρήστες.
Appears in Collections:ΔΤΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΔΕ Τακιάδης Αναστάσιος.pdfΚύριο σώμα διπλωματικής με παραρτήματα1.93 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.