Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/33042
Title: Η επικοινωνιακή πολιτική των πανεπιστημιακών μουσείων. H περίπτωση του Μουσείου Εκμαγείων του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Authors: Συλαίος, Νικόλαος
Advisor: Παπούλιας , Ευάγγελος
Keywords: Πανεπιστημιακά μουσεία;Επικοινωνιακή πολιτική
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Τις τελευταίες δεκαετίες η επικοινωνία των μουσείων με το κοινό τους έχει διαφοροποιηθεί σημαντικά. Στο πλαίσιο του ανταγωνισμού τους με τις βιομηχανίες του ελεύθερου χρόνου, τα μουσεία είδαν τους αριθμούς των επισκεπτών τους να συρρικνώνονται δραματικά. Στην προσπάθειά τους να δώσουν λύσεις σε προβλήματα που αφορούσαν πλέον την ίδια τους την ύπαρξη και την βιωσιμότητά τους, επέλεξαν να χρησιμοποιήσουν εργαλεία και τεχνικές του μάρκετινγκ που αρχικά είχαν δημιουργηθεί για κερδοσκοπικούς οργανισμούς. Σήμερα, τα μουσεία χαράσσουν επικοινωνιακή στρατηγική και δανείζονται εργαλεία από τις Νέες Τεχνολογίες της Επικοινωνίας και της Πληροφορίας, προκειμένου να επικοινωνήσουν αποτελεσματικά τα μηνύματά τους και να διευρύνουν την μουσειακή εμπειρία. Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται το θέμα της επικοινωνιακής στρατηγικής των πανεπιστημιακών μουσείων. Ως μελέτη περίπτωσης επιλέχθηκε το πανεπιστημιακό μουσείο Εκμαγείων του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Η έρευνα γίνεται με την συλλογή πρωτογενών μέσω της συνέντευξης με την διευθύντρια του μουσείου Εκμαγείων του ΑΠΘ, καθ. Θ. Στεφανίδου-Τιβερίου και δευτερογενών δεδομένων μέσω διαδικτυακής έρευνας.
Appears in Collections:ΔΠΜ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
25-8-2016_final12b-1.pdfΔιπλωματική2.89 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.