Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/32991
Title: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΑΡΧΩΝ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΤΙΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ. Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΣΚΙΑΘΟΥ
Authors: ΠΕΤΡΟΜΙΧΕΛΑΚΗ, ΜΑΡΙΑ
Advisor: ΤΣΙΟΤΣΟΥ, Δρ. ΡΟΔΟΥΛΑ
Keywords: ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ- HOTEL MARKETING;ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ(ΣΚΙΑΘΟΣ)-CASE STUDY(SKIATHOS)
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Η παρούσα διπλωματική εργασία συντάχθηκε με σκοπό να παρέχει πληροφορίες για την εφαρμογή των αρχών και στρατηγικών μάρκετινγκ στις ξενοδοχειακές μονάδες της Ελλάδας, με ειδική αναφορά στις μονάδες της Σκιάθου. Η αντιπαράθεση με τις συνθήκες που εφαρμόζεται το μάρκετινγκ στο εξωτερικό εξυπηρετεί τους σκοπούς της εργασίας, καθώς παρέχει τη δυνατότητα της σύγκρισης και της εξαγωγής χρήσιμων συμπερασμάτων. Παράλληλα, ενδιαφέρον προκαλεί και η αναφορά στις συνθήκες υπό τις οποίες αναπτύσσεται το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ στη χώρα μας τα τελευταία χρόνια της οικονομικής ύφεσης, όπου οι περικοπές και η συντηρητική αντιμετώπιση έχει επηρεάσει σε μέγιστο βαθμό τον τουριστικό κλάδο. Εισαγωγικά, κρίνεται σκόπιμη η αναφορά στους ορισμούς βασικών εννοιών όπως είναι ο τουρισμός και το μάρκετινγκ, ενώ χρήσιμη είναι επίσης και η αποσαφήνιση της έννοιας του μάρκετινγκ σε σχέση με αυτό που γενικά θεωρείται ότι είναι, καθώς του αποδίδεται μόνο η χρησιμότητα της προβολής μιας επιχείρησης. Ιδιαίτερη βαρύτητα δίδεται στη σημασία που έχει το τουριστικό/ξενοδοχειακό μάρκετινγκ στην βιωσιμότητα, στην προβολή, στην προώθηση, στον εμπλουτισμό του προϊόντος που προσφέρει μια ξενοδοχειακή επιχείρηση και γίνεται μια ανάλυση των μεθόδων επικοινωνίας μάρκετινγκ (διαφήμιση, πωλήσεις και προώθηση, δημόσιες σχέσεις, διαδραστικό μάρκετινγκ), που μπορούν να δώσουν ώθηση σε μια επιχείρηση και να της προσδώσουν το επιπλέον στοιχείο σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Στη συνέχεια, παρουσιάζεται η μελέτη περίπτωσης της Σκιάθου και αναλύονται οι λόγοι για τους οποίους επελέγη. Ως απόρροια της έρευνας και των πληροφοριών που συλλέχθηκαν από τοπικούς φορείς, παρουσιάζεται και ο τρόπος που οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις του- νησιού χρησιμοποιούν το μάρκετινγκ και τοποθετούνται στην τουριστική αγορά. Η ανάλυση του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος, των δυνατών και αδύνατων σημείων, των απειλών και των ευκαιριών, η ύπαρξη και η κινητοποίηση των τοπικών φορέων αποτελούν χρήσιμα στοιχεία για την δημιουργία μιας πληρέστερης εικόνας για τη Σκιάθο και τις αγορές-στόχους που θέλει να προσελκύσει.
Appears in Collections:ΔΤΕ Διπλωματικές Εργασίες
ΔΤΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PETROMICHELAKI.SEP2016.pdfΚΥΡΙΩΣ ΣΩΜΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ 1.48 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.