Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/32976
Title: « Vers l'intégration de l'enseignement/apprentissage du FLE auprès des élèves de la moyenne section d’une école maternelle grecque: représentations de l’enseignant, des élèves et de leurs parents »
Authors: ΤΑΣΙΝΟΠΟΥΛΟΥ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
Advisor: Κάκαρη, Διαμάντω
Keywords: enseignement préscolaire;TICE;dessins animés
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Η παρούσα διπλωματική εργασία προτείνει την εισαγωγή και την ένταξη της εκμάθησης μιας ξένης γλώσσας στον παιδικό σταθμό. Πιο συγκεκριμένα, ο στόχος που επιδιώκει η παρούσα έρευνα είναι να εξετάσει την στάση των μικρών μαθητών της προσχολικής ηλικίας (2,5-5 ετών) αλλά επίσης τη στάση της δασκάλας τους και των γονιών τους ως προς την ένταξη της γαλλικής γλώσσας στον παιδικό σταθμό με την χρήση κινουμένων σχεδίων ως μέσο διδασκαλίας/εκμάθησης. Με αυτή την προοπτική, στο πρώτο μέρος, παρουσιάζουμε τις θεωρητικές βάσεις σχετικά με την πρώιμη εκμάθηση και την χρήση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας για την Διδασκαλία (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση. Επιπλέον, αναφερόμαστε στα χαρακτηριστικά των κινουμένων σχεδίων και στη σημασία του παιχνιδιού στη ζωή του παιδιού. Το δεύτερο μέρος επικεντρώνεται στον πειραματισμό μας, δηλαδή στην παρέμβασή μας σε μια τάξη ενός δημόσιου ελληνικού παιδικού σταθμού. Παρουσιάζουμε τα διάφορα μέτρα που ακολουθήσαμε κατά τη διάρκεια των συνεδριών μας . Τέλος, γίνεται ένας απολογισμός που μας επιτρέπει να διατυπώσουμε τα αποτελέσματα από την πιλοτική μας εμπειρία. Το τρίτο μέρος είναι μια παρουσίαση των δεδομένων που συλλέξαμε καθώς και ένας απολογισμός των αποτελεσμάτων που προέκυψαν από τις συνεντεύξεις με τους μικρούς μαθητές, τη δασκάλα και τους γονείς τους.
Appears in Collections:ΓΑΛ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MEMOIRE-ΤΑΣΙΝΟΠΟΥΛΟΥ.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής6.33 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.