Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/32961
Title: Συγγραφή μονογραφίας πάνω στο έργο Έλληνα σχεδιαστή φωτισμού (Διευθυντή Φωτογραφίας) σε οπτικοακουστικά έργα. Η περίπτωση του Κωστή Γκίκα.
Authors: ΤΕΡΖΗ, ΟΛΓΑ
Advisor: ΣΚΟΠΕΤΕΑΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ
Keywords: φωτισμός κινηματογράφου;τεχνικές φωτισμού;φωτιστικός εξοπλισμός;σκηνή
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία αφορά στο έργο και τον τρόπο εργασίας του Έλληνα διευθυντή φωτογραφίας Κωστή Γκίκα.Ο Κωνσταντίνος (Κωστής) Γκίκας είναι ένας από τους πλέον διάσημους διευθυντές φωτογραφίας στην Ελλάδα σήμερα. Στα 26 χρόνια καριέρας έχει 35 ταινίες μεγάλου μήκους στο ενεργητικό του, 4 τηλεταινίες και δεκάδες μικρού και μεγάλου μήκους ως βοηθός Διευθυντή Φωτογραφίας. Σκοπός μας είναι να αναλύσουμε τον τρόπο που ο συγκεκριμένος καλλιτέχνης σχεδιάζει τον φωτισμό στις ταινίες που αναλαμβάνει. Από τις 35 μεγάλου μήκους ταινίες που έχει φωτίσει ως σήμερα, επιλέχτηκαν δυο από αυτές ως case studies οι πολυβραβευμένες Ο χαμένος τα παίρνει όλα (2002) και Για πάντα (2014). Η εξέταση γίνεται τόσο με την καταγραφή των φωτιστικών σωμάτων και των φωτιστικών ιδιαιτεροτήτων, όσο και με βάση τη σχέση του φωτισμού με το περιεχόμενο του, δηλαδή τις ίδιες τις σκηνές, την ταινία, την αφήγηση, το ειδικό και ευρύτερο νόημα. Γενικότερος επιδιωκόμενος σκοπός, να προσεγγίσουμε τις τεχνικές φωτισμού που ακολουθούνται στις ταινίες, ώστε κάθε φορά να οδηγούμαστε στο επιθυμητό αποτέλεσμα.
Appears in Collections:ΣΦΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Terzi Olga_DE_90335.pdfΣύνολο διπλωματικής εργασίας2.26 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.