Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/32955
Title: Διοίκηση Ποιότητας στους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης Μεθόδου και Συστήματος Μέτρησης Απόδοσης στο Δήμο Λαμίας
Authors: ΡΑΡΡΑ, ΘΕΟΔΩΡΑ
Keywords: Συστήματα Ποιότητας;Διοίκηση Ποιότητας και Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης, Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Σε μια εποχή με πολλούς εξωγενείς απροσδιόριστους παράγοντες γεγονότων και σημαντικών οικονομικών εξελίξεων και αλλαγών, απαιτείται ως κοινή απαίτηση η σύγκλιση όλων και προϋποθέτετε η διοικητική οργάνωση όλων των δομών και υπηρεσιών. Στις συνθήκες αυτές η υιοθέτηση και η εφαρμογή σύγχρονων προτύπων διοίκησης καθίστανται αναγκαίες. Η Δημόσια Διοίκηση της χώρας μας οφείλει να ενσωματώσει στις λειτουργίες της Πρότυπα και Αρχές που θα συντελέσουν στην υλοποίηση πολιτικών και δομών οργάνωσης, προγραμματισμού, στοιχειοθετώντας στη Διοίκηση Ποιότητας όλων των δομών της για την μέτρησης της απόδοσης και της αξιολόγησης αυτών. Παρατηρούμε επίσης στον παγκόσμιο χάρτη των υπηρεσιών του δημοσίου τομέα, την ραγδαία ανάπτυξη που συντελείτε στα πληροφοριακά συστήματα που εστιάζουν στην καινοτομία, στις τεχνολογίες αιχμής, στην μέτρηση αποδόσεων και επιδόσεων των υπηρεσιών με χρήση δεικτών. Η Δημόσια Διοίκηση εξελίσσεται, υπόκεινται σε συνεχές αναδιαρθρώσεις, αλλαγές και μεταρρυθμίσεις που θα συντελέσουν στο να επέλθει ισορροπία και προσαρμογή στις νέες απαιτήσεις και το νέο ευρωπαϊκό περιβάλλον.Το θέμα που αναλύεται στην παρούσα εργασία, είναι η Διοίκηση Ποιότητας στους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης και ο Καθορισμός Μεθόδου και Συστήματος Μέτρησης Απόδοσης, με εφαρμογή στο Δήμο Λαμίας. Η εργασία θα επικεντρωθεί στην μέτρηση της απόδοσης και καθιέρωσης συστήματος Διοίκησης, με αρωγούς Μεθόδους Επιχειρησιακής Διαχείρισης, Μέτρησης και Συστημάτων Απόδοσης. Ο έλεγχος της προσπάθειας αυτής θα αξιολογηθεί μέσω Δεικτών Επίδοσης, εστιασμένους κυρίως στη παροχή υπηρεσιών. Παράλληλα θα γίνει διερεύνηση και παρουσίαση των αντίστοιχων πρακτικών που έχουν εφαρμοσθεί στο εξωτερικό. Θα πρέπει να τονισθεί ότι το σημαντικότερο πρόβλημα που εντοπίσθηκε στη Διοίκηση Ποιότητας στους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης είναι η απουσία μεθοδολογίας για την εφαρμογή του Συστήματος Μέτρησης, σημείο στο οποίο επικεντρώνει η παρούσα διπλωματική εργασία. Αυτό που συχνά συμβαίνει είναι μετά την ψήφιση ενός νόμου, ο νόμος να προωθείται άμεσα προς εφαρμογή, χωρίς να καθορίζεται η μεθοδολογία υιοθέτησης και εφαρμογής όσων αυτός ορίζει μαζί με την απαιτούμενη εκπαίδευση. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, οι νόμοι να απορρίπτονται από το προσωπικό του οργανισμού λόγω αδυναμιών και ασαφειών εφαρμογής εξ αρχής, και να καταλήγουν ανενεργοί. Οι απαιτήσεις των πολιτών από τους Οργανισμούς Τοπικής Διοίκησης αυξάνονται συνεχώς για την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτησή τους από τις Υπηρεσίες των Οργανισμών, από τους οποίους προσδοκούν την απόδοση των υπηρεσιών τους μέσα σε όρους, ορθότητας, πιστότητας και υπευθυνότητας.
Appears in Collections:ΔΙΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΔΕ ΡΑΡΡΑ ΘΕΟΔΩΡΑ ΑΜ 96193.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής3.06 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.