Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/32946
Title: Η ικανοποίηση αλλοδαπών εξυπηρετούμενων στις υπηρεσίες της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας – Θράκης από τις γνώσεις και τις δεξιότητες υπαλλήλων (σπουδαστών και αποφοίτων του ΕΑΠ)
Authors: ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ, ΕΛΕΝΗ
Advisor: ΑΝΤΩΝΙΟΥ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Keywords: επιμόρφωση/training;δημόσιος τομέας/public sector;εξ αποστάσεως εκπαίδευση/distance learning;Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας και Θράκης/Decentralized Administration of Macedonia and Thrace;εξυπηρέτηση αλλοδαπών/foreign service
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Ο σκοπός της έρευνας ήταν να διερευνήσει αν οι γνώσεις και κυρίως οι δεξιότητες που αποκτούν οι υπάλληλοι του δημοσίου τομέα, από τη συμμετοχή τους σε εκπαιδευτικά προγράμματα με τη μεθοδολογία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης του ΕΑΠ, επιδρούν στην αντιλαμβανόμενη ικανοποίηση αλλοδαπών εξυπηρετούμενων. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν εννέα υπάλληλοι της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας – Θράκης, καθώς και επτά αλλοδαποί εξυπηρετούμενοι στην υπηρεσία. Τα αποτελέσματά της έρευνας ανέδειξαν ότι τα βασικά πλεονεκτήματα που ενέχει η συμμετοχή σε προγράμματα εκπαίδευσης είναι η απόκτηση δεξιοτήτων οι οποίες μπορούν να αξιοποιηθούν στην εργασιακή καθημερινότητα των υπαλλήλων ανεξάρτητα από το γνωστικό αντικείμενο που επέλεξαν να παρακολουθήσουν. Οι δεξιότητες αυτές σχετίζονται με τη χρήση του υπολογιστή και του διαδικτύου, ενώ ιδιαίτερα σημαντικές είναι οι δεξιότητες επικοινωνίας σε ό,τι αφορά στην εξυπηρέτηση των αλλοδαπών. Από την άλλη μεριά, και οι αλλοδαποί αναγνώρισαν ότι οι υπάλληλοι διαθέτουν τις απαιτούμενες δεξιότητες και γνώσεις για τη θέση που κατέχουν και για το λόγο αυτό είναι ικανοποιημένοι από τη εξυπηρέτηση που τους παρέχουν.
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΕΛΕΝΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΔΕ 2016.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής, Παράρτημα1.12 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.