Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/32945
Title: Τα Ολοήμερα Δημοτικά Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (Ε.Α.Ε.Π.) στην Ελλάδα. Οι απόψεις των Εκπαιδευτικών των Ολοήμερων Δημοτικών Σχολείων Ε.Α.Ε.Π της Περιφερειακής Ενότητας Χαλκιδικής
Authors: ΙΟΡΔΑΝΙΔΟΥ, ΦΩΤΕΙΝΗ
Advisor: Ζαμπέτα, Παρασκευή
Keywords: Ολοήμερο σχολείο;All day school;Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα;Single Reformed Curriculum;βελτίωση εκπαιδευτικών αποτελεσμάτων;amelioration of educational effects;ποιοτική αναβάθμιση της εκπαίδευσης;qualitative improvement of education
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως σκοπό τη διερεύνηση του θεσμού των Ολοήμερων Δημοτικών Σχολείων με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (ΕΑΕΠ), ο οποίος εφαρμόζεται στο χώρο της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης από το σχολικό έτος 2010-1011. Συγκεκριμένα στοχεύει να διερευνήσει ενδεχόμενα προβλήματα ως προς την οργάνωση και λειτουργία τους οι οποίοι και εμποδίζουν την πλήρη εφαρμογή του θεσμού, καθώς επίσης κι αν έχουν επιτευχθεί οι διακηρυγμένοι στόχοι του. Η έρευνα η οποία έγινε τον Απρίλιο του 2016 σε δείγμα 182 εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων που υπηρέτησαν κατά τη σχολική χρονιά 2015-2016 στα δώδεκα (12) Ολοήμερα Δημοτικά Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (ΕΑΕΠ) της Περιφερειακής Ενότητας Χαλκιδικής, χρησιμοποίησε ως εργαλείο συλλογής δεδομένων το ανώνυμο γραπτό ερωτηματολόγιο, που έγινε από την ίδια την ερευνήτρια με βάση τη σχετική βιβλιογραφία. Η στατιστική επεξεργασία των δεδομένων έγινε με το πρόγραμμα SΡSS. Τα αποτελέσματα της έρευνας αναδεικνύουν προβλήματα που σχετίζονται με την οργάνωση και λειτουργία των Ολοήμερων Δημοτικών Σχολείων με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (ΕΑΕΠ) και που συνεχίζουν να εμποδίζουν την επίτευξη των στόχων του προγράμματος, όπως την ελλιπή υλικοτεχνική υποδομή, εξοπλισμό και χρηματοδότηση των σχολικών μονάδων, την ανάπτυξη συνεργασίας με τους συναδέλφους τους εκπαιδευτικούς, το χρόνο και τον τρόπο της στελέχωσης των σχολικών μονάδων, καθώς και τις αυξημένες επιμορφωτικές ανάγκες που αναδύονται από την εφαρμογή του συγκεκριμένου προγράμματος. Επίσης η έρευνα αποκαλύπτει ότι μερικοί από τους στόχους του Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (ΕΑΕΠ) έχουν επιτευχθεί ως ένα βαθμό, ενώ κάποιοι δεν έχουν επιτευχθεί καθόλου. Η έρευνα αποκαλύπτει επίσης ότι το Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα συμβάλλει τόσο στη βελτίωση των εκπαιδευτικών αποτελεσμάτων όσο και στην ποιοτική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης του δημόσιου σχολείου και πρέπει να βελτιωθεί και να επεκταθεί σε όλα τα σχολεία της χώρας.
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής1.97 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.