Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/32938
Title: Η ΓΛΩΣΣΑ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ: ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΛΟΓΟΥ ΤΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Authors: ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ
Advisor: ΠΑΝΑΡΕΤΟΥ, ΕΛΕΝΗ
Keywords: Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Έργου;Κριτική Ανάλυση Λόγου;νομοθεσία;ιδεολογία;σχέσεις εξουσίας
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Στόχος της παρούσας έρευνας είναι να αναδείξει τους τρόπους με τους οποίους η γλώσσα ή λόγος μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως εργαλείο επιβολής εξουσίας και αναπαραγωγής της ιδεολογίας. Συγκεκριμένα, εξετάζει την προσπάθεια εφαρμογής της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου και των εκπαιδευτικών στην Ελλάδα κατά την περίοδο 2012-2014. Δείγμα της έρευνας είναι τέσσερα κείμενα, τρία νομικά και ένα συνοδευτικό, που συντάχθηκαν και δημοσιεύτηκαν με σκοπό την εφαρμογή αυτής της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης. Στην ανάλυσή μας χρησιμοποιήσαμε την Κριτική Ανάλυση Λόγου, που αντιλαμβάνεται το λόγο ως κοινωνικό γεγονός και διαπιστώσαμε ότι η συνεισφορά της συγκεκριμένης προσέγγισης στην ανάλυση νομικών κειμένων είναι σημαντική, καθώς προσφέρει τα εργαλεία που φέρνουν στο φως την ιδεολογική λειτουργία συγκεκριμένων γλωσσικών επιλογών.
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ_ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗ.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής, παραρτήματα2.83 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.