Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/32937
Title: Εφαρμογή των αρχών εκπαίδευσης ενηλίκων στην κατάρτιση- εκπαίδευση των δημοσίων υπαλλήλων του ΜΤΠΥ στο ΕΚΔΔΑ
Authors: ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ, ΘΕΟΔΩΡΑ
Advisor: Κουτρούκης, Θεόδωρος
Keywords: Αρχές Εκπαίδευσης Ενηλίκων, επιμόρφωση δημοσίων υπαλλήλων;Principals adult education civil servants training
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνήσει αν εφαρμόζονται οι βασικές αρχές της εκπαίδευσης ενηλίκων καθώς και αν οι εκπαιδευτές του ΕΚΔΔΑ εφαρμόζουν τις συμμετοχικές μεθόδους εκπαίδευσης ενηλίκων στα προγράμματα κατάρτισης-επιμόρφωσης που έχουν συμμετάσχει οι υπάλληλοι του Μετοχικού Ταμείου Πολιτικών Υπαλλήλων τα τρία τελευταία χρόνια. Ακόμη, να εξετάσει αν η εφαρμογή διαφορετικών τεχνικών σχετίζεται με το βαθμό συμμετοχής των εκπαιδευομένων στην εκπαιδευτική διαδικασία. Με γνώμονα τις θεωρίες εκπαίδευσης ενηλίκων αλλά και τα συμπεράσματα άλλων εμπειρικών ερευνών πάνω στο θέμα της εφαρμογής των συμμετοχικών μεθόδων στην εκπαιδευτική διαδικασία αλλά και την ανάγκη ουσιαστικής επιμόρφωσης των υπαλλήλων του Ταμείου, διαμορφώθηκαν τα εξής ερευνητικά ερωτήματα:  Οι εκπαιδευτές του ΕΚΔΔΑ εφαρμόζουν τις συμμετοχικές τεχνικές εκπαίδευσης κατά τη γνώμη των εκπαιδευομένων υπαλλήλων του ΜΤΠΥ;  Σχετίζεται η χρήση των διαφορετικών τεχνικών με το πόσο συμμετέχουν οι εκπαιδευόμενοι στη διαδικασία κατά τη γνώμη των εκπαιδευομένων υπαλλήλων του ΜΤΠΥ;  Οι εκπαιδευτές του ΕΚΔΔΑ αντιμετωπίζουν τους εκπαιδευόμενους ως ενήλικες εκπαιδευομένους κατά τη γνώμη των εκπαιδευομένων υπαλλήλων του ΜΤΠΥ;  Οι εκπαιδευόμενοι υπάλληλοι κρίνουν ικανοποιητική την επιμόρφωσή τους; Στη συνέχεια παρουσιάζεται η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε, το εργαλείο και περιγράφεται ο πληθυσμός της έρευνας. Στην έρευνα συμμετείχαν όλοι οι υπάλληλοι του Ταμείου οι οποίοι είχαν ολοκληρώσει προγράμματα επιμόρφωσης στο ΕΚΔΔΑ τα τρία τελευταία χρόνια. Στη συνέχεια παρουσιάζονται τα αποτελέσματα των δεδομένων και ακολουθεί συζήτηση σχετικά με τις απαντήσεις που προκύπτουν στα παραπάνω ερευνητικά ερωτήματα. Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι κατά την άποψη των ερωτηθέντων, η εισήγηση είναι η κύρια μέθοδος διδασκαλίας ενώ χρησιμοποιούνται και συμμετοχικές τεχνικές με διαφορετική συχνότητα μεταξύ τους. Επίσης, προκύπτει ότι η συμμετοχικότητα των εκπαιδευομένων σχετίζεται με τη χρήση των συμμετοχικών τεχνικών. Οι συμμετέχοντες δε, δηλώνουν σε υψηλά ποσοστά ικανοποιημένοι από την εκπαίδευσή τους παρόλο που δεν εφαρμόζονται πάντα οι γενικές αρχές της εκπαίδευσης ενηλίκων. Τέλος, γίνεται συσχέτιση με τα αποτελέσματα σχετικών ερευνών και ακολουθούν οι προτάσεις για περαιτέρω έρευνα.
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Theodoropoulou.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής με παραρτήματα2.56 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.