Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/32926
Title: Η άποψη των χρηστών σχετικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας στο Γενικά Πανεπιστημιακά νοσοκομεία της Αττικής και η καταγραφή των παραγόντων που συμβάλουν στην δημιουργία αυτών των απόψεων
Authors: ΜΑΛΛΙΟΥ, ΑΝΝΕΤΑ
Advisor: ΖΑΒΡΑΣ, ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Keywords: Ποιότητα Υπηρεσιών υγείας;Ικανοποίηση χρηστών;Απόψεις Χρηστών;Παράγοντες Διαμόρφωσης Απόψεων;Γενικά Πανεπιστημιακά Νοσοκομεία Αττικής;Quality of Health Services;User Satisfaction;User Views;Opinions Configuration Factors;General University Hospitals of Attica
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Η παρούσα μελέτη έχει ως σκοπό την εξαγωγή συμπερασμάτων σχετικά με την άποψη των χρηστών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγεία στα Γενικά Πανεπιστημιακά Νοσοκομεία της Αττικής. Η εξαγωγή των συγκεκριμένων συμπερασμάτων μπορεί να γίνει μέσα από την μελέτη των ασθενών και των απόψεων τους αλλά και με την καταγραφή των παραγόντων που συμβάλουν στην δημιουργία αυτών των απόψεων. Αρχικά παρουσιάζεται το θεωρητικό πλαίσιο που στοιχειοθετεί την συγκεκριμένη μελέτη. Έτσι γίνεται αναφορά στην έννοια της ποιότητας των υπηρεσιών υγείας αλλά και στις διαστάσεις της ποιότητας. Στον τομέα της υγείας φαίνεται πως η ποιότητα παίζει σημαντικό ρόλο εφόσον καθώς αλλάζουν οι ανάγκες των ανθρώπων η υγεία εξελίσσεται, καλύπτοντας τις ανάγκες αυτές μόνο όταν οι υπηρεσίες υγείας είναι ποιοτικές. Οι απόψεις των ασθενών αποτελούν ένα μέτρο της ικανοποίησης τους άρα και της ποιότητας των υπηρεσιών υγείας. Η ικανοποίηση των χρητών για τις υπηρεσίες αποτελεί έναν σημαντικό δείκτη για την αξιολόγηση της ποιότητας των υπηρεσιών και άρα και για την αξιολόγηση των συστημάτων υγείας. Ο τρόπος με βάση τον οποίο αξιολογούν οι χρήστες υγείας τις υπηρεσίες ποικίλει ενώ χρησιμοποιούν τις διαστάσεις ποιότητας με βάση το δικό τους υποκειμενικό σύστημα αξιών και εμπειριών. Οι παραπάνω έννοιες αποσαφηνίζονται στο θεωρητικό πλαίσιο της παρούσας ενώ ακολουθεί η ανάλυση των παραγόντων που επηρεάζουν την άποψη των χρηστών σχετικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας. Αναφέρονται οι παράγοντες αυτοί, που μπορεί να είναι οι συνθήκες νοσηλείας, η ποιότητα του φαγητού, η εικόνα του χώρου, η ενημέρωση του ασθενούς, οι κτηριακές υποδομές, ο διαθέσιμος τεχνολογικός εξοπλισμός, η συμπεριφορά των επαγγελματιών υγείας, και άλλα. Η παρούσα εμπλοουτίζεται με δευτερογενή στοιχεία από ήδη πραγματοποιηθείσες έρευνες σχετικά με την ικανοποίηση των ασθενών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες δημοσιών νοσοκομείων τόσο στην Ελλάδα όσο και στο Εξωτερικό. Ακολουθεί η παρουσίαση της έρευνας που διεξήχθη σε δείγμα πληθυσμού ασθενών των Γενικών Πανεπιστημιακών Νοσοκομείων της Αττικής. Μέθοδος: Για την εκπόνηση της παρούσας εργασίας, πραγματοποιήθηκε μία ποσοτική έρευνα με την χρήση δομημένου ερωτηματολογίου. Τα ερευνητικά ερωτήματα αναδείχθηκαν μέσα από την ανάλυση θεωρητικών και ερευνητικών πηγών. Η ανάλυση των αποτελεσμάτων της έρευνας πραγματοποιήθηκε με το πρόγραμμα SPSS.
Appears in Collections:ΔΜΥ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μάλλιου τελική Διπλωματική (Βιβλ.ΕΑΠ).pdfΕξώφυλλο, περίληψη, περιεχόμενα, κυρίως σώμα διπλωματικής, βιβλιογραφία, παράρτημα.1.61 MBAdobe PDFView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.