Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/32917
Title: TEACHER TRAINING AND MENTORING: INVESTIGATING THE EXISTING MODELS, METHODS AND ATTITUDES ΙΝ GREECE
Authors: ΒΛΑΧΟΥ, ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ
Vlachou, Spiridoula
Advisor: Giannakopoulou, Alexia
Keywords: Teacher training;mentoring;mentor;Εκπαίδευση Εκπαιδευτών;Εξατομικευμένη Καθοδήγηση;Μέντορας;In-service Training;Επαγγελματική Κατάρτιση;Teacher Education;Κατάρτιση Εκπαιδευτικών
Issue Date: 24-Sep-2016
Abstract: Ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να εξετάσει σε ποιο βαθμό οι εκπαιδευτικοί γνωρίζουν τις έννοιες της εκπαίδευσης εκπαιδευτών και του μέντορα, τα υπάρχοντα μοντέλα τους καθώς και την θέληση τους να ενημερωθούν και να συμμετάσχουν σε τέτοια προγράμματα. Η έρευνα έχει ως σκοπό τη συλλογή δεδομένων των προηγούμενων εμπειριών των εκπαιδευτικών καθώς και για τη διάθεση τους και τις αντιδράσεις τους απέναντι στα ήδη υπάρχοντα προγράμματα εκπαίδευσης εκπαιδευτών και μεντόρων καθώς και της προθυμίας τους να συμμετέχουν σε άλλα τέτοια προγράμματα.
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vlachou Spiridoula.pdfMain thesis document1.56 MBAdobe PDFView/Open
Appendix.zipAppendix5.44 kBmicrosoft edgeView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.