Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/32879
Title: “Destination Branding: Μελέτη Περίπτωσης το Νησί της Μυκόνου”
Authors: ΧΑΤΖΗ, ΣΤΑΜΑΤΙΝΑ
Advisor: Μαρινάκος, Κωνσταντίνος
Keywords: μάρκετινγκ , τουριστικό μάρκετινγκ , τουριστικός προορισμός , brand , destination branding , Μύκονος;marketing , tourism marketing, tourist destination, brand, destination branding , Mykonos
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Ο τουρισμός αναμφισβήτητα είναι ένας από τους πιο νευραλγικούς τομείς της ελληνικής οικονομίας καθώς η Ελλάδα ως χώρα έχει την τύχη να διαθέτει πολλούς και ιδιαίτερης ομορφιάς τουριστικούς πόρους. Η πρόκληση για το μέλλον του ελληνικού τουρισμού είναι να καταλάβει τις ανάγκες και τις επιθυμίες των τουριστών και πάντα με σεβασμό στο φυσικό και κοινωνικό περιβάλλον του τόπου να αποκτήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα .Το κλειδί για την επιτυχία είναι ο προσανατολισμός στο τουριστικό μάρκετινγκ και branding.Το μάρκετινγκ είναι εκείνο που κάνει τους τουρίστες να αγοράσουν μια υπηρεσία και το branding είναι αυτό που τους συνδέει μαζί της , που τους δημιουργεί εμπιστοσύνη και ασφάλεια , που τους παρέχει την υπόσχεση μιας αξέχαστης εμπειρίας, που τους φέρνει στο μυαλό αναμνήσεις από την εμπειρία που βίωσαν. Το branding του τουριστικού προορισμού είναι ένα σχετικά νέο φαινόμενο και κύριο μέλημά του είναι να αναδείξει και να διαφοροποιήσει έναν προορισμό από τον ανταγωνισμό προσδίδοντας του αξία. Είναι σαφώς ένα πολύ ισχυρό εργαλείο ανάπτυξης και προώθησης ενός τουριστικού προορισμού, προϋποθέτει όμως για να είναι αποδοτικό την ύπαρξη μιας ισχυρής τουριστικής πολιτικής , ένα οργανωμένο τουριστικό σχέδιο μάρκετινγκ και συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων με τον τουρισμό φορέων . Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσει τις στρατηγικές μάρκετινγκ , το brand , τις πρωτοβουλίες branding καθώς και το επίπεδο συνεργασίας των φορέων του τουρισμού ενός νησιού της χώρας. Η επιλογή του νησιού της Μυκόνου δεν ήταν τυχαία καθώς πρόκειται για έναν από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς που διαθέτει η Ελλάδα . Είναι ένα νησί διεθνούς φήμης που διαθέτει όχι μόνο φυσικούς πόρους μοναδικού κάλλους αλλά παράλληλα προσφέρει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες και τουριστικές υποδομές.
Appears in Collections:ΔΤΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Destination Branding Μελέτη Περίπτωσης το Νησί της Μυκόνου.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής , Παράρτημα 2.73 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.