Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/32876
Title: Βελτιώνοντας την ακουστική κατανόηση και την παραγωγή προφορικού λόγου μέσα από τραγούδια, παιδικά ποιήματα και ιστορίες με χρήση βίντεο και Η/Υ μαθητών Β’ Δημοτικού: μελέτη περίπτωσης.
Authors: ΠΑΠΠΑ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
Advisor: Καρράς, Ιωάννης, Δρ.
Keywords: Αγγλικά-English;Τραγούδια-Songs;Ιστορίες- Stories
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Η παρούσα ερευνητική εργασία είναι μία προσπάθεια για να διερευνηθεί ο βαθμός στον οποίο τα τραγούδια, τα παιδικά ποιήματα και οι ιστορίες που μπορούν οι μαθητές να παρακολουθήσουν με τη χρήση υπολογιστών, βελτιστοποιούν την ακουστική κατανόηση και την παραγωγή προφορικού λόγου πολύ νεαρών μαθητών της Αγγλικής γλώσσας σ’ ένα δημόσιο δημοτικό σχολείο στην Ελλάδα. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε συνδυάζοντας ποιοτικά και ποσοτικά στοιχεία. Η κύρια στόχευση της έρευνας ήταν να στοιχειοθετηθεί η σύνδεση ανάμεσα στη χρήση των τραγουδιών, ποιημάτων και ιστοριών και τη δημιουργία μιας θετικής στάσης απέναντι στην εκμάθηση της Αγγλικής γλώσσας μέσα στο πλαίσιο του Ελληνικού δημόσιου σχολείου. Για αυτό το σκοπό , 34 μαθητές της δευτέρας τάξης χωρίστηκαν σε δύο ομάδες. Η μία από αυτές, η ομάδα Α, είχε τη δυνατότητα να εκτεθεί σε περισσότερα τραγούδια, ποιήματα και ιστορίες, από όσα το πρόγραμμα σπουδών συστήνει, ενώ η ομάδα Β ακολούθησε ακριβώς τις προδιαγραφές του προγράμματος σπουδών. Η αντίδρασή τους μελετήθηκε από την ερευνήτρια. Η προσδοκώμενη ανταπόκριση υποστηρίχθηκε από τα ευρήματα της εργασίας. Υπό το φως των ευρημάτων αυτών, η παρούσα εργασία υποστηρίζει την ενσωμάτωση των τραγουδιών, ποιημάτων και ιστοριών, στα πλαίσια του Ελληνικού δημόσιου σχολείου.
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DISSERTATION.pdfΔιπλωματική Εργασία1.09 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.