Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/32846
Title: Οι απόψεις των εργαζομένων για τα εμπόδια που συνάντησαν στην ενδοεπιχειρησιακή κατάρτιση σε σχέση με τις εκπαιδευτικές τεχνικές που εφαρμόστηκαν. Το παράδειγμα των εργαζομένων στην διεύθυνση κτηματικής-καταναλωτικής πίστης της Εθνικής Τράπεζας.
Authors: ΚΑΤΕΧΑΚΗ, ΔΗΜΗΤΡΑ
Advisor: Φίλλιπς, Νίκη
Keywords: ενδοεπιχειρησιακή εκπαίδευση;In-house training;εμπόδια;obstacles;εκπαιδευτικές τεχνικές;educational techniques
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Η παρούσα έρευνα επιχειρεί να διερευνήσει τις απόψεις των εργαζόμενων της Δ/νσης κτηματικής και καταναλωτικής πίστης της Εθνικής Τράπεζας, σχετικά με τα εμπόδια που συνάντησαν κατά την υποχρεωτική ενδοεπιχειρησιακή τους εκπαίδευση, σε σχέση με τις εκπαιδευτικές τεχνικές που εφαρμόστηκαν. Η ενδοεπιχειρησιακή εκπαίδευση αποτελεί στις μέρες μας, μια πολύ διαδεδομένη μορφή της εκπαίδευσης ενηλικών γι’ αυτό θεωρείται σπουδαίο και απαραίτητο ο εντοπισμός τυχόν εμποδίων που αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι και κατά πόσο αυτά επηρεάζονται από τις εκπαιδευτικές τεχνικές. Η γνώση της διαφοροποίησης των εμποδίων από τις εκπαιδευτικές που εφαρμόζονται, θα βοηθήσει στον πιο σωστό σχεδιασμό παρόμοιων προγραμμάτων. Ένα επίσης πολύ σημαντικό στοιχείο είναι η πρωτοτυπία του θέματος καθώς δεν γίνεται μια απλή αναφορά στα εμπόδια που εντοπίστηκαν, όπως στις περισσότερες έρευνες, αλλά γίνεται συσχετισμός με τις τεχνικές που εφαρμόστηκαν. Στο θεωρητικό πλαίσιο της εργασίας γίνεται αποσαφήνιση στους σημαντικότερους όρους που θα απασχολήσουν την διπλωματική εργασία, όπως δια βίου μάθηση, εκπαίδευση ενηλίκων, εμπόδια μάθησης, ενδοεπιχειρησιακή εκπαίδευση, εκπαιδευτικές τεχνικές. Η ερεύνα πραγματοποιήθηκε κυρίως με την συλλογή των δεδομένων από την διανομή ερωτηματολογίων και με την διεξαγωγή κάποιων συνεντεύξεων από το δείγμα του πληθυσμού στόχου. Τα δεδομένα των ερωτηματολογίων αναλυθήκαν με το SPSS, ενώ για τα ευρήματα από τις απαντήσεις των συνεντεύξεων πραγματοποιήθηκε ποιοτική ανάλυση. Το γενικότερο συμπέρασμα της έρευνας είναι ότι τα είδη των εκπαιδευτικών τεχνικών παίζουν ρόλο στην διαφοροποίηση των εμποδίων και ότι η συχνότητα και η ποικιλία των τεχνικών που εφαρμόζονται, αποτελούν δύο σημαντικές παραμέτρους στην διαφοροποίηση αυτή
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
diplomatiki__Katechaki_Dimitra_76376 .pdfΚΥΡΙΟ ΣΩΜΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ3.49 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.