Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/32842
Title: ΚΝΗΤΡΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΩΝ: Η περιπτωση του Κεντρου Δια Βιου Μαθησης του δημου Παυλου Μελα
Authors: ΤΣΙΟΓΚΑΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Advisor: Κουτρουκης, Θεοδωρος
Keywords: κινητρα, κινητρα συμμετοχης, εκπαιδευση ενηλικων, ενηλικος εκπαιδευομενος, δια βιου μαθηση, κλιμακες μετρησης, κεντρα δια βιου μαθησης, υποκινηση;incentives. adult education, adult learner. life long learning, Boshier
Issue Date: Oct-2016
Abstract: O σχεδιασμόs και η υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων για ενήλικες συνδέεται με τη διερεύνηση και τον εντοπισμό των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών και κινήτρων αυτών. Παρ’ όλο που τα κίνητρα συμμετοχής επηρεάζουν άμεσα την πραγματοποίηση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων, το θέμα της παρακίνησης στο πεδίο της εκπαίδευσης ενηλίκων, δεν έχει διερευνηθεί συστηματικά. Στην ανά χείρας εργασία βασικός στόχος της έρευνας είναι να διερευνηθεί η επιρροή των διαφόρων παραγόντων στη συμμετοχή ενήλικων εκπαιδευόμενων στα προγράμματα κατάρτισης Κέντρου Δια Βίου Μάθησης του δήμου Παύλου Μελά και να εξεταστεί αν οι υποκινητικοί παράγοντες συμμετοχής διαφοροποιούνται ανάλογα με τα επιμέρους χαρακτηριστικά τους. Χρησιμοποιήθηκε το ερωτηματολόγιο της Κλίμακας Συμμετοχής στην Εκπαίδευση του Κ. Βoshier (το οποίο είναι βασισμένο σε μία τυπολογία επτά παραγόντων παρακίνησης) σε ένα δείγμα ατόμων, το οποίο συγκροτήθηκε από τους εγγεγραμμένους στα προγράμματα κατάρτισης του προαναφερθέντος δήμου. Τα σημαντικότερα ευρήματα ήταν ότι τα βασικά κίνητρα που ώθησαν τους ενηλίκους εκπαιδευόμενους στην παρακολούθηση των προγραμμάτων κατάρτισης είναι η επιδίωξη επαγγελματικής ανέλιξης, το γενικότερο ενδιαφέρον για μάθηση και γνώση και η προετοιμασία για εκπαιδευτικούς λόγους. Σχετικά με το αν οι υποκινητικοί παράγοντες διαφοροποιούνται ανάλογα με τα επιμέρους δημογραφικά στοιχεία των συμμετεχόντων, η γενικότερη διαπίστωση είναι ότι αυτοί δε διαφοροποιούνται σε αξιοσημείωτο βαθμό, ενώ όπου διαπιστώνεται διαφοροποίηση, αυτή δε θεωρείται αξιόλογη.
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΚΩΣΤΑΣ ΤΣΙΟΓΚΑΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΤΕΛΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ.pdfκυριως σωμα διπλωματικης με παραρτηματα στην τελικη του μορφη4.53 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.